| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2005 年 12 月 27 日 星期二 |
 | |
|
好攰呀...  |
|
今日12點先起身...破紀錄呀!!!嘻嘻∼毛啦啦,做咩會執屋...of course有原因啦.我平時咁懶,點會咁乖乖去執屋呀∼因為...唔講你知,等你心思思∼
但係真係好攰呀...佢...同我講,叫我放低佢...對唔住呀,我做唔到呀.真係好對唔住呀!我都唔知自己點解會鍾意你.原因?優點?我唔知呀...其實我自己都唔知...但係我求你呀,唔好再叫我放低你啦...我知道我0地永遠都唔會有結果,但係我唔介意,我只係想你開開心心咋...我唔求任何的回報ga..
希望主保守你!
呀心,祝你生日快樂呀!你要日日都咁開心呀!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-27 09:44 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
矛盾...  |
|
對唔住呀...或者我睇0左一d我唔應該睇的0野...但係至少我明白你多0左.
我知你明白要放低一個人唔易,所以求你唔好叫我放手.你個心俾一個人佔有0左,跌0左入愛情的旋渦入面,要抽離,真係咁易咩?我知你明ga!你放低唔到佢,我又何嘗可以放低你呀?!
唔好迫我...我個心好矛盾,唔知點好∼你既然覺得愛佢冇罪,咁你就去愛啦,冇人可以阻止你,亦冇人可以阻止我!我唔介意默默守候,只係希望你可以開心.
我知你唔會睇我日記,所以我先敢將自己的感受講出黎...對唔住呀,我真係唔係有心睇ga,你原諒我啦...好想祝福你,希望你得到幸福!
我0地安柱ge真係當你0地係好朋友,我0地從來冇介意過你0地的缺點,我0地係真心當你0地係朋友!
哥...我知你鍚我ga,多謝你呀!我知俾我識到你係神的安排!我永遠都咁愛你呀!!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-27 12:06 AM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2005 年 12 月 26 日 星期一 |
 | |
|
好悶呀....  |
|
今日好悶呀...原本以為可以專心開始溫書,點知都係唔得呀∼點算呀,死梗啦今次...
本來DADDY今日話帶我返大陸,但係返一日又出黎...好辛苦GA嗎∼SO,決定唔返!嘻嘻,諗起好開心呀!我有哥哥呀...多謝你呀!今朝SEND0左個SMS比佢...BUT冇覆...唔緊要啦,我唔可以亂諗0野GA...
其實我0地真係可以做到好朋友咩?佢好似唔係好理我...希望佢唔係怕我會再亂諗0野啦∼希望神去帶領,保守∼
等0左好耐都未有人ON GE....悶屎我啦∼不過我見到有咁多人黎留言真係好開心呀...好想再將個日記再整令D呀∼

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-26 07:15 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 50 | »
|