♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 26
累積人氣: 12736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2005 年 12 月 27 日  星期二      

   陰天

 

好攰呀... 傷心

  今日12點先起身...破紀錄呀!!!嘻嘻∼毛啦啦,做咩會執屋...of course有原因啦.我平時咁懶,點會咁乖乖去執屋呀∼因為...唔講你知,等你心思思∼

  但係真係好攰呀...佢...同我講,叫我放低佢...對唔住呀,我做唔到呀.真係好對唔住呀!我都唔知自己點解會鍾意你.原因?優點?我唔知呀...其實我自己都唔知...但係我求你呀,唔好再叫我放低你啦...我知道我0地永遠都唔會有結果,但係我唔介意,我只係想你開開心心咋...我唔求任何的回報ga..

  希望主保守你!

  呀心,祝你生日快樂呀!你要日日都咁開心呀!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-27 09:44 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

矛盾... 感動

  對唔住呀...或者我睇0左一d我唔應該睇的0野...但係至少我明白你多0左.

  我知你明白要放低一個人唔易,所以求你唔好叫我放手.你個心俾一個人佔有0左,跌0左入愛情的旋渦入面,要抽離,真係咁易咩?我知你明ga!你放低唔到佢,我又何嘗可以放低你呀?!

  唔好迫我...我個心好矛盾,唔知點好∼你既然覺得愛佢冇罪,咁你就去愛啦,冇人可以阻止你,亦冇人可以阻止我!我唔介意默默守候,只係希望你可以開心.

  我知你唔會睇我日記,所以我先敢將自己的感受講出黎...對唔住呀,我真係唔係有心睇ga,你原諒我啦...好想祝福你,希望你得到幸福!

  我0地安柱ge真係當你0地係好朋友,我0地從來冇介意過你0地的缺點,我0地係真心當你0地係朋友!

  哥...我知你鍚我ga,多謝你呀!我知俾我識到你係神的安排!我永遠都咁愛你呀!!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-27 12:06 AM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2005 年 12 月 26 日  星期一      

   晴天

 

好悶呀.... 不安

  今日好悶呀...原本以為可以專心開始溫書,點知都係唔得呀∼點算呀,死梗啦今次...

  本來DADDY今日話帶我返大陸,但係返一日又出黎...好辛苦GA嗎∼SO,決定唔返!嘻嘻,諗起好開心呀!我有哥哥呀...多謝你呀!今朝SEND0左個SMS比佢...BUT冇覆...唔緊要啦,我唔可以亂諗0野GA...

  其實我0地真係可以做到好朋友咩?佢好似唔係好理我...希望佢唔係怕我會再亂諗0野啦∼希望神去帶領,保守∼

  等0左好耐都未有人ON GE....悶屎我啦∼不過我見到有咁多人黎留言真係好開心呀...好想再將個日記再整令D呀∼

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-26 07:15 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]