♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 10
累積人氣: 12720
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2005 年 12 月 25 日  星期日      

   晴天

 

多謝各位~ 開心

各位小fd子!我愛你0地呀!

  多謝terry哥哥,我愛你呀!呵呵∼我有哥哥啦!!!同佢傾計好開心,舒服0左好多,我知道呢d係緣份!

  感謝神!你0地唔洗擔心啦,我冇事ga啦!點都好啦,我只係想係你身邊,你要+油呀!我願意係你身邊,即使你心入面冇我...你開心我就開心ga啦!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-26 07:22 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2005 年 12 月 24 日  星期六      

   晴天

 

兩個世界,,,,, 鬱悶

其實好開心...因為又可以見到真鐸的同學,但係神的作為真係好奇妙∼

  溝通係唔係真係咁緊要?我0地真係兩個世界的人?永遠都冇可能一齊咩?鍾意一個人好辛苦,特別係鍾意0左一個冇可能有結果的人...好想同佢一齊...但係我從來都冇諗住比佢知,只係想係佢身邊就夠GA啦,好可惜...我做戲太差啦∼對唔住呀,或者我真係嚇親你.我唔會介意你有任何的缺點,因為缺點人人都有GA.不過我明你其實係想我好.

  當你同我講個陣,個心係好疼,不過我0地事實真係識0左唔耐∼唔緊要呀,冇人會知道將來的事GE.我真心希望你可以生活得開開心心.我係一個好蠢的人,拎起0左的0野就冇可能咁易放得低...對唔住呀,我唔係想呃你.但係如果我話唔鍾意就唔鍾意GE,我諗我就真係唔鍾意你,不過我做唔到.

  但係我好開心聽到你同我講我0地可以做好朋友GA∼多謝你呀!

  唔知點解而家真係溫唔到書呀∼好想快D進入溫書的狀態呀,唔係我EXAM就真係死梗啦∼

  咁耐冇打日記,打返覺得好開心呀.好似將自己唔開心的0野都講曬出黎咁∼多謝各位小FD子∼特別係大佬同MAKIYO.多謝你0地呀!!!!!雖然你0地好討厭,但係我愛你0地呀!!!!!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-26 07:20 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2005 年 11 月 12 日  星期六      

   晴天

 

唉... 不安

今日超忙呀...又要返學校,又要陪皇上食飯飯,跟住就要去偉雄的婚禮,然後仲要去學琴...

  今日遲0左三次呀...好對唔住呀!我都唔想ga...

  個婚禮好好好好好好精彩呀!我睇到好入神呀!真係好羨慕呀...超好睇∼個度好凍呀!鄭浩軒借0左件衫衫俾我呀.鍾子仲話佢好好tim呀∼不過...本來好開心ga,可惜呀ben唔係度啦,我要早走...點知我早走0.5個鐘都遲過佢0地,真係激死啦∼之後仲要跑返去中心...我想死呀!

  返到屋企仲要俾人罵到狗血淋頭...好慘呀.有d想喊tim...

  好忙呀!但係又唔知自己忙d咩,好矛盾呀!

  聽日又有一大堆0野等住我啦...唉∼今晚要好好祈禱啦!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-26 07:21 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]