| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 | |
|
多謝各位~  |
|
各位小fd子!我愛你0地呀!
多謝terry哥哥,我愛你呀!呵呵∼我有哥哥啦!!!同佢傾計好開心,舒服0左好多,我知道呢d係緣份!
感謝神!你0地唔洗擔心啦,我冇事ga啦!點都好啦,我只係想係你身邊,你要+油呀!我願意係你身邊,即使你心入面冇我...你開心我就開心ga啦!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-26 07:22 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2005 年 12 月 24 日 星期六 |
 | |
|
兩個世界,,,,,  |
|
其實好開心...因為又可以見到真鐸的同學,但係神的作為真係好奇妙∼
溝通係唔係真係咁緊要?我0地真係兩個世界的人?永遠都冇可能一齊咩?鍾意一個人好辛苦,特別係鍾意0左一個冇可能有結果的人...好想同佢一齊...但係我從來都冇諗住比佢知,只係想係佢身邊就夠GA啦,好可惜...我做戲太差啦∼對唔住呀,或者我真係嚇親你.我唔會介意你有任何的缺點,因為缺點人人都有GA.不過我明你其實係想我好.
當你同我講個陣,個心係好疼,不過我0地事實真係識0左唔耐∼唔緊要呀,冇人會知道將來的事GE.我真心希望你可以生活得開開心心.我係一個好蠢的人,拎起0左的0野就冇可能咁易放得低...對唔住呀,我唔係想呃你.但係如果我話唔鍾意就唔鍾意GE,我諗我就真係唔鍾意你,不過我做唔到.
但係我好開心聽到你同我講我0地可以做好朋友GA∼多謝你呀!
唔知點解而家真係溫唔到書呀∼好想快D進入溫書的狀態呀,唔係我EXAM就真係死梗啦∼
咁耐冇打日記,打返覺得好開心呀.好似將自己唔開心的0野都講曬出黎咁∼多謝各位小FD子∼特別係大佬同MAKIYO.多謝你0地呀!!!!!雖然你0地好討厭,但係我愛你0地呀!!!!!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-26 07:20 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2005 年 11 月 12 日 星期六 |
 | |
|
唉...  |
|
今日超忙呀...又要返學校,又要陪皇上食飯飯,跟住就要去偉雄的婚禮,然後仲要去學琴...
今日遲0左三次呀...好對唔住呀!我都唔想ga...
個婚禮好好好好好好精彩呀!我睇到好入神呀!真係好羨慕呀...超好睇∼個度好凍呀!鄭浩軒借0左件衫衫俾我呀.鍾子仲話佢好好tim呀∼不過...本來好開心ga,可惜呀ben唔係度啦,我要早走...點知我早走0.5個鐘都遲過佢0地,真係激死啦∼之後仲要跑返去中心...我想死呀!
返到屋企仲要俾人罵到狗血淋頭...好慘呀.有d想喊tim...
好忙呀!但係又唔知自己忙d咩,好矛盾呀!
聽日又有一大堆0野等住我啦...唉∼今晚要好好祈禱啦!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-26 07:21 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|