|
有D0野好想同我一D重要的人講∼
DADDY,MUMMY:HOPE你0地以後都可以恩恩愛愛!
妹∼詩詩:你唔好咁洩得唔得呀?乖D啦,成日激到我想喊...
愛人∼JACQUELINE:我愛你呀*1萬年!希望我0地的友情永遠都唔會變,細水長流!
哥∼ASAGO:+OIL呀!我一定會十卜你GA!
BEN:唔知同你講咩好呀...總之我想你開開心心呀!見到你笑我都開心GA啦∼考試要比心機呀!我0地永遠 都係好朋友黎GA!
妹∼清:雖然識你唔係好耐,但係覺得你好好呀,IF YOU THINK YOU CAN,YOU CAN!
子健哥:嘻嘻,做你兄弟好開心∼不過有時你比人D反應令人唔知點好...ANYWAY,多謝你呀!
大佬:好鍾意你呀!你好討厭呀,BUT我鍾意呀!
MAKIYO:你好可愛呀!好想同你做好朋友呀!考試ADD OIL呀
安安:唔好唔開心呀!你做到GA!我支持你呀!
POLLY:同你愈來愈熟呀!好開心呀∼希望同你的友誼長存!
MISS WANG:多謝你呀!你對我咁好呀!
亮敏:你係我最信任的人呀,雖然我0地而家距離好遠,但係我都係咁掛住你GA!
RICKY:嘻嘻,HAPI NEW YEAR呀!希望你可以得到幸福呀!+油!
茵茵:AM...你要+油呀!
呀心:好多謝你呀.你好好人呀!
SASA:我覺得你好叻呀!講0野好有深度呀,好仰慕你∼
英:因為你係大陸可能你而家睇唔到,但係好開心識到你呀!你係我的好朋友呀!
梓熒:識到你好開心,更冇諗過同你做到好朋友,但係原來同你一齊好開心,因為有時我覺得我0地都幾夾∼
PENNY:曾幾何時我0地係好好的朋友,雖然而家遠離0左,但係我依然會當你係我好朋友GA!
昇:想同你講聲對唔住呀!希望你今年開心D啦∼
SOR...因為我媽媽叫我訓...SO..未能全部講曬呀.如果漏0左你,對唔住呀!

|