♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 19
累積人氣: 12729
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2006 年 1 月 1 日  星期日      

   晴天

 

有D0野想講... 驚訝

有D0野好想同我一D重要的人講∼

DADDY,MUMMY:HOPE你0地以後都可以恩恩愛愛!

妹∼詩詩:你唔好咁洩得唔得呀?乖D啦,成日激到我想喊...

愛人∼JACQUELINE:我愛你呀*1萬年!希望我0地的友情永遠都唔會變,細水長流!

哥∼ASAGO:+OIL呀!我一定會十卜你GA!

BEN:唔知同你講咩好呀...總之我想你開開心心呀!見到你笑我都開心GA啦∼考試要比心機呀!我0地永遠    都係好朋友黎GA!

妹∼清:雖然識你唔係好耐,但係覺得你好好呀,IF YOU THINK YOU CAN,YOU CAN!

子健哥:嘻嘻,做你兄弟好開心∼不過有時你比人D反應令人唔知點好...ANYWAY,多謝你呀!

大佬:好鍾意你呀!你好討厭呀,BUT我鍾意呀!

MAKIYO:你好可愛呀!好想同你做好朋友呀!考試ADD OIL呀

安安:唔好唔開心呀!你做到GA!我支持你呀!

POLLY:同你愈來愈熟呀!好開心呀∼希望同你的友誼長存!

MISS WANG:多謝你呀!你對我咁好呀!

亮敏:你係我最信任的人呀,雖然我0地而家距離好遠,但係我都係咁掛住你GA!

RICKY:嘻嘻,HAPI NEW YEAR呀!希望你可以得到幸福呀!+油!

茵茵:AM...你要+油呀!

呀心:好多謝你呀.你好好人呀!

SASA:我覺得你好叻呀!講0野好有深度呀,好仰慕你∼

英:因為你係大陸可能你而家睇唔到,但係好開心識到你呀!你係我的好朋友呀!

梓熒:識到你好開心,更冇諗過同你做到好朋友,但係原來同你一齊好開心,因為有時我覺得我0地都幾夾∼

PENNY:曾幾何時我0地係好好的朋友,雖然而家遠離0左,但係我依然會當你係我好朋友GA!

昇:想同你講聲對唔住呀!希望你今年開心D啦∼

SOR...因為我媽媽叫我訓...SO..未能全部講曬呀.如果漏0左你,對唔住呀!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-01-01 12:12 AM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2005 年 12 月 31 日  星期六      

   晴天

 

happy new year!!!! 開心

各位小FD子,祝你0地新年快樂呀!

你0地日日都要呀!除0左,都仲係要呀!知道未呀?!

嘻嘻,今日好乖乖留係屋企...其實本來想約呀心佢0地出黎玩GA...不過∼

今日唔知點解突然覺得好唔開心呀,好DOWN,之後諗起亮敏,好掛住佢呀!原來今日係SAT.唔記得返教會...對唔住呀!放假放到我傻0左啦∼

點都好啦,希望個個都有開開心心的新一年啦∼

+油呀!!!!!

 

 

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-31 11:20 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2005 年 12 月 30 日  星期五      

   晴天

 

多0左日記?! 愉快

係唔係覺得多0左好多日記呢?

其實我諗通0左啦,一d0野發生0左就係發生0左,冇得改變ge...

但係,開心又好,唔開心又好,都係令的成長的一點一滴.雖然放0左上黎日記,但係呢樣0野唔係人人都知...唔好意思,所以set0左密碼.而密碼係我+另外一個人的生日日期∼如果你0地估到ge就去睇啦.因為我相信如果你0地知道密碼的人一定係我的好朋友,了解我.

當我將d日記放返上去的時候,我發現自己真係長大0左,識諗0左.其實我真係要多謝佢∼一齊的時候,係開心,又係唔開心∼但係始終都有幸福!

各位小fd子,你0地要好好珍惜身邊的人呀,唔係錯過0左就好難返轉頭.

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2005-12-30 05:56 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]