| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2006 年 3 月 7 日 星期二 |
 | |
|
好開心呀!  |
|
聽日HUBERT,姊妹同兄弟陪我同呀BEN一家大細去飲茶呀!多謝你0地呀!
嘻嘻...今日扮嬲HUBERT,但係原來冇用GA∼又蠢0左一次啦=.=係呀,對唔住呀HUBERT,今日放學搶0左你的甘仔,搞到要你自己一個返去,唔好意思呀!
今日放學先知原來甘仔好八卦GA,咩都要理一餐...真係俾佢笑死呀∼得我0地兩個一齊行返屋企,感覺怪怪0地咁...聽日又要CL QUIZ啦,好怕又唔合格呀.
呀BEN,你要小心D呀,隻腳要快D好返呀!今日睇到你好似好辛苦咁...休息多D呀,同埋多謝你請我飲LEMON TEA呀!
今日好開心呀,好鍾意光良的都是你呀!!!!
頭先睇到呢到,覺得好感動呀,兄弟,我真係覺得有你係身邊好辛福!
不要錯過身邊的幸福....
「幸福」是一顆夢想的種子,
需要用「生命的熱情」去灌溉;
幸福不是靠別人給的,
而是要認真抓住、用心選擇。
是不是 我們只想做個成功的人
卻忘了做個自然人
是不是 我們只想做一個世故的人
卻忘了做一個有個性的人
是不是 我們只想做個完美的人
卻忘了做一個可愛的人
想念一個人,需要衝動的感覺
思念一個人,需要深刻的烙印
接近一個人,需要滿懷的誠意
愛上一個人,需要十足的勇氣
放棄一個人,談何容易...
「切洋蔥時怎樣可以不流淚?」
「不望著它就行了。」
不望著會令你流淚的東西,
那是唯一可以不流淚的方法。
當夢變的很遠時...請堅持下去。
當你忘了自己是誰時...就請找回自己。
試著去明白很多事...試著去了解自己。
何必要求至自己擁有的人,事,物,
都完美無暇,沒有缺點呢?
看得慣殘破,也是歷練,是豁達,
是成熟是一種人生的境界啊!
每一株玫瑰都有刺,正如每一個人的性格中,
都有你不能容忍的部份。
愛護一朵玫瑰,並不是得努力把它的刺根除,
只能學習如何不被它的刺刺傷,
還有如何不讓自己的刺刺傷心愛的人。
緣分其實很薄弱,只給予我們相識的機會,
如果你只是等待,等待對方懂,
等待對方明瞭.....
那就永遠不可能相惜,相知,甚至相愛...
「緣」只能期待命運降臨;
「份」卻可以用愛創造。
人在通過生命的急轉彎時,
必須放棄自己的一部份,
讓新的東西進來...
當你心情不好的時候,為什麼不出去走一走?
當你心情不好的時候,
為什麼不讓自己換個方式過活?
也許會聽到許多不同的聲音;
也許你會得到一點意外的收穫。
曾經走過的,就不必再回頭;
曾經擁有的,也不必怕失落。
原諒曾經傷害過你的人,
也要做一個不輕易被傷害的人。
很多的時候,
我們需要給自己的生命留下一點空隙,
就像兩車之間的安全距離,
一點緩衝的餘地,
可以隨時調整自己,進退有據。
生活的空間,須藉清理挪減而留出;
心靈的空間,則經思考開悟而擴展。
人生中重要的不是發生了什麼事,
而是我們處理它的方法和態度;
假如我們轉身面向陽光,
就不可能陷身在陰影裡。
我們拿花送給別人時,
首先聞到花香的是我們自己;
當我們抓起泥巴想拋向別人時,
首先弄髒的也是我們自己的手。
一句溫暖的話,就像往別人的身上灑香水,
自己也會沾到兩、三滴。
因此,要時時心存好意.腳走好路。
身行好事,惜緣種福。
假如沒有黑夜,我們便看不到天上閃亮的星辰。
因此,即便是曾經一度使我們難以承受的
痛苦磨難,也不會是完全沒有價值。
它可以使我們的意志更堅定,
思想人格更成熟。
因此,當困難與挫折之來,
應平靜面對,樂觀的處理,
不要在人我是非中彼此磨擦。
有些話語秤起來不重,但稍一不慎,
便會重重地壓到別人心上;
同時,也要訓練自己,
不要輕易被別人的話扎傷。
人有自卑感就顯現不出魅力,
一旦能自信的面對自卑之處,魅力便會產生。 |

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-03-07 08:13 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 3 月 6 日 星期一 |
 | |
|
好耐冇打日記啦∼  |
|
真係好耐冇打日記啦,大家有冇掛住我呢∼
我就真係好掛住你0地呀!最近忙到痴線呀,真係好辛苦呀!好難先抽到時間打返篇日記.
同呀BEN和好如初真係好開心呀.不過我到而家先知道自己係咁傻,其實唔可以話傻GE,可以話係好愛我的朋友,我唔可以失去佢0地.
今日同皇上講0左個祕密,個心舒服0左好多.不過諗返,當佢講出自己鍾意的人的名的時候,講真呀個心真係有D唔係好舒服...我個一刻真係好想講個祕密出黎,但係我諗大家做朋友,維持現狀會好D,我唔想令到你怕0左我.話你知呀,我都好鍾意光良,不過你都唔會知GA啦.我希望可以好好合作就夠啦∼
皇上,你都要加油呀,唔好放棄,知唔知呀;仲有PAT頭呀,有D0野係靠自己GA;想同安安講聲對唔住,呢排都冇等你放學;姊妹,多謝你係我喊個時陪我呀;兄弟,對唔住,有D0野我都控制唔到,我唔想傷你心,更加唔想因為咁而影響我0地的友誼;呀BEN,你要記住你答應過我的0野呀;茵茵,你要比心機溫書呀,努力;HUBERT,你睇住黎,我一定會諗返個花名俾你GA;甘仔...我話你知,今次我唔會再唔溫書GA啦,我一定會好過你GA!
我要努力考好個U.T.

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-03-06 07:58 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 2 月 16 日 星期四 |
 | |
|
好開心~  |
|
原本諗住今日唔打日記ga啦~不過太開心啦~
今日呀ben送0左一排朱古力比我呀!好好好好好味呀!多謝你呀呀ben.
話你知呀,我鍾意聽你講心事,因為咁樣我就知你當我係好朋友~
嘻嘻~無論點都好呀,你要答應我唔好因為人0地講的0野而影響到我0地的友誼呀!
仲有兄弟,我都知你好錫我ga~
呢個星期好忙呀,唔打啦,要去做0野啦~
p.s.茵茵呀,你要比心機讀書呀,知唔知呀!我會支持你ga.有咩唔開心要同我講呀,我一定會幫你分憂ga!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-02-16 09:07 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 50 | »
|