♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 24
累積人氣: 12734
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2006 年 5 月 5 日  星期五      

   晴天

 

一切...都太美好! 愉快

  DEBATE...我雖然唔係太得,但係我真係想做好佢GA!我會努力.我下一場唔打,都唔緊要,因為我好明白自己的實力去到邊度.HUBERT,佢0地叫你打GE話你就一定要比心機打呀!我知我0地一定會WIN GA!係唔係?!

  小嫻...對唔住.我知你會唔會睇到,不過我真係好想同你講聲對唔住...我唔知自己以前做過D咩會傷0左你的心,令到你唔開心,但係係呢一刻,我知道,你冇怪過我就夠啦!好多謝你呀!以前的誤會...終於可以得到0左共識啦.一切都解開曬,我個心舒服0左好多好多.係以前,面對住你,我會不知所措,但係...有0左我0地溝通的橋樑之後,我相信,係日後的日子入面,我0地的友誼,一定可以重新建立.對唔住呀!我希望你會原諒我過去的無知...

  日子...雖然充滿0左壓力,不過...仍然過得好幸福.我終於...搵返那個發自內心的笑容啦!有時候...望住鏡都會不期然笑了笑...~^^~好多謝各位一直對我咁好GE好朋友呀!

  HUBERT:美不美也好...係以後的日子,我一定會乖乖0地笑多D~^^~因為...我都想睇到你笑!^^"

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-05-06 10:27 AM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2006 年 5 月 4 日  星期四      

   晴天

 

感謝神! 愉快

今天...是愉快的一天!

跟你又渡過了難忘的一天~^^~

ice-cream好好味呀!

我食到...幸福的滋味~ ^^"

仲有呀...

好開心的一樣0野~

就係...今日整0左我人生中第一個自己親手做的cake~

詩詩,daddy同mummy都話好好味呀!

hehe~開心死我啦!

真係要感謝神呀!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-05-04 08:36 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2006 年 5 月 3 日  星期三      

   晴天

 

對唔住... 鬱悶

對唔住呀各位...

我一直都咁任性,

令到大家唔開心,好嬲,好失望...

我好內疚呀!

雖然你0地個個都叫我唔洗擔心,

不過我真係冇辦法唔諗,

扮作若無其事...

對唔住呀!!!!!

呢幾日又要大家擔心啦∼

其實我冇乜0野唔開心ge,

不過唔知點解個樣係咁∼

真係唔好意思啦∼

要多謝姊妹,張嘉瑤,HUBERT,呀清,兄弟,皇上,葉芷鈞...

你0地的安慰我收到GA啦!

我今日做0左一樣好錯好錯的事...

激嬲0左姊妹.

對唔住呀!我覺得好對唔住你呀!

我以後都唔會咁GA啦!

我唔係想你原諒我...

不過...我只係想你開開心心,

唔好再為0左呢件事唔開心,或者介意就得GA啦!!

同埋...可唔可以貪心D要求多一樣呀?!

就係...唔好為0左我同HUBERT罵交呀!

好唔好呀?

我唔想令到大家都唔開心呀!!

我真係會盡力改GA!!

比D時間我呀!!

 

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-05-03 10:32 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]