| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2006 年 5 月 5 日 星期五 |
 | |
|
一切...都太美好!  |
|
DEBATE...我雖然唔係太得,但係我真係想做好佢GA!我會努力.我下一場唔打,都唔緊要,因為我好明白自己的實力去到邊度.HUBERT,佢0地叫你打GE話你就一定要比心機打呀!我知我0地一定會WIN GA!係唔係?!
小嫻...對唔住.我知你會唔會睇到,不過我真係好想同你講聲對唔住...我唔知自己以前做過D咩會傷0左你的心,令到你唔開心,但係係呢一刻,我知道,你冇怪過我就夠啦!好多謝你呀!以前的誤會...終於可以得到0左共識啦.一切都解開曬,我個心舒服0左好多好多.係以前,面對住你,我會不知所措,但係...有0左我0地溝通的橋樑之後,我相信,係日後的日子入面,我0地的友誼,一定可以重新建立.對唔住呀!我希望你會原諒我過去的無知...
日子...雖然充滿0左壓力,不過...仍然過得好幸福.我終於...搵返那個發自內心的笑容啦!有時候...望住鏡都會不期然笑了笑...~^^~好多謝各位一直對我咁好GE好朋友呀!
HUBERT:美不美也好...係以後的日子,我一定會乖乖0地笑多D~^^~因為...我都想睇到你笑!^^"

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-05-06 10:27 AM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 5 月 4 日 星期四 |
 | |
|
感謝神!  |
|
今天...是愉快的一天!
跟你又渡過了難忘的一天~^^~
ice-cream好好味呀!
我食到...幸福的滋味~ ^^"
仲有呀...
好開心的一樣0野~
就係...今日整0左我人生中第一個自己親手做的cake~
詩詩,daddy同mummy都話好好味呀!
hehe~開心死我啦!
真係要感謝神呀!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-05-04 08:36 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
2006 年 5 月 3 日 星期三 |
 | |
|
對唔住...  |
|
對唔住呀各位...
我一直都咁任性,
令到大家唔開心,好嬲,好失望...
我好內疚呀!
雖然你0地個個都叫我唔洗擔心,
不過我真係冇辦法唔諗,
扮作若無其事...
對唔住呀!!!!!
呢幾日又要大家擔心啦∼
其實我冇乜0野唔開心ge,
不過唔知點解個樣係咁∼
真係唔好意思啦∼
要多謝姊妹,張嘉瑤,HUBERT,呀清,兄弟,皇上,葉芷鈞...
你0地的安慰我收到GA啦!
我今日做0左一樣好錯好錯的事...
激嬲0左姊妹.
對唔住呀!我覺得好對唔住你呀!
我以後都唔會咁GA啦!
我唔係想你原諒我...
不過...我只係想你開開心心,
唔好再為0左呢件事唔開心,或者介意就得GA啦!!
同埋...可唔可以貪心D要求多一樣呀?!
就係...唔好為0左我同HUBERT罵交呀!
好唔好呀?
我唔想令到大家都唔開心呀!!
我真係會盡力改GA!!
比D時間我呀!!

|
|
新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-05-03 10:32 PM
留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 50 | »
|