|
考試又就黎啦∼壓力愈黎愈大啦...今次我一定要加油呀!因為我唔可以令媽媽失望GA!佢咁好比我去旅行~^^~不過我好怕冇人同我去呀...今日好想好想多謝一班一直都支持我的小FD*子∼
皇上:呢排真係委屈0左你啦!對唔住呀!我真係好想陪你多D呀...因為我唔想見到你唔開心呀>3<我愛你呀!最近我有好多野唔開心,你都安慰我...不過,你唔開心我就咩都做唔到.我好冇用呀!好希望可以同你促膝談心呀,想為你分憂....
POLLY:好多謝你呀!係我需要人安慰的時候你的文字帶給我心靈上的慰藉∼同你寫信信真係好開心呀!
呀清:hehe∼講咩好呢∼人0地又唔識講道理...~^^~真係好多謝你呀∼因為你會坦白咁同我講我的不是呀嗎∼放心啦,我一定會改ga!仲有唔會要亂諗0野ga啦∼
HUBERT:同你唔知要講咩好啦...唔唔,就黎考試啦,要乖乖0地溫書書啦!知唔知呀?!唔係就可能入唔到4B GA啦∼
BEN:好耐冇同你傾計啦∼唔知你最近的生活如何...考試又到啦,要比心機呀!你話過你要叻過我GA嗎,我知你一定得GA!我同黃淑支持你GA!仲有呀...考完試要去你屋企玩~^^
茵茵:好掛住你呀!考試一定要比心機呀!唔準唔乖ga...記唔到都盡量記啦~^^~我知你得ga!我會十卜你ga嗎∼考完試先同你一齊去行街街啦∼
哥:真鐸多唔多功課呀?最近我忙到想死呀∼而家我0地好耐冇見,好似生疏0左咁∼不過你就黎考試啦,要加油呀!係呀,你會唔會出黎玩呀?我諗住約茵茵,呀心佢0地一齊出黎呀∼上次呀心請我去佢生日會,今次我想係我生日同你0地一齊出去玩,好唔好呀?hehe∼好想見下你0地呀∼
呀心:你好叻呀!送0左份咁靚的禮物比你媽媽∼我...hehe∼唔講啦∼我日日都有睇你日記ga,係唔係好乖乖呢∼7月14號一齊出黎玩呀,好唔好呀??
PAT頭:有時友誼真係好珍貴,好難得GA!記住呀,你身邊有小彬,有甘仔...好多好多,佢0地都好好GA!我覺得小彬佢真係好錫你GA!
呀欣:點呀,仲有冇唔舒服呀?要好好小心自己身體呀∼係呀,多謝你的鏡鏡呀,好可愛,我好中意呀!考試要加油呀!
小行:我祝你幸福快樂呀!hehe∼要同師伯長長久久呀!我知你一定得ga!
張嘉瑤:多謝你的信紙呀!AM...唔知講咩好...=3=
唉∼唔知有冇打漏0左呢∼總之,好多謝各位呀!hehe∼今年生日真係要係第二度過?!>.<唔想呀!好想同你0地一齊過生日呀...∼(>.<)∼

|