♬.∫珊珊的夢想國度∫ﻬஐ 

☞告示板

♡最愛.王子
5B,讓我們一齊無憂慮的往前衝吧!

Lollipop,加油!>.<''


本站網址:


http://www.qooza.com/shanpig

 

=======================================================

 

 

=======================================================


       

     

 

 


shanpig
暱稱: 珊珊豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
朋友:
從敖犬' S BLOG中得到...
棒棒堂黎0左香港呀!
中秋節快樂!
超滿足的一天
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
::我的小FD子::
!*l|l°+夢'*.,++    .. .`"是未來的指引*|!●'’    |!|]×還是過去的回憶..?∴°•。 *×°*"___王子,我愛你___=+*
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 159
今日人氣: 1
累積人氣: 12711
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2006 年 7 月 1 日  星期六      

   晴天

 

開心~ 愉快

  好掛住大家呀!!各位小FD*子,我愛你0地呀!

  COMPUTER DOWN 0左,用唔到呀!我都好想打日記GA∼

  生日就黎到啦,好多謝各位呀!D禮物我真係好中意呀∼嘻嘻!THX GOD!

  聽日可以見到真鐸的同學,唔係,係好朋友∼超級開心呀!好想見到佢0地呀∼^^∼今日整0左OOKIES 同CAKE...死0左>3<嘻嘻∼聽日拎比茵茵,呀心,呀英佢0地食∼希望佢0地唔會肚痛啦>W<

  呢排成日發脾氣,好對唔住某D人呀...唔好意思呀!我會改GA啦∼

  豬頭丙,我愛你呀!

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-07-01 07:47 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2006 年 6 月 3 日  星期六      

   晴天

 

感恩! 不安

  考試又就黎啦∼壓力愈黎愈大啦...今次我一定要加油呀!因為我唔可以令媽媽失望GA!佢咁好比我去旅行~^^~不過我好怕冇人同我去呀...今日好想好想多謝一班一直都支持我的小FD*子∼

皇上:呢排真係委屈0左你啦!對唔住呀!我真係好想陪你多D呀...因為我唔想見到你唔開心呀>3<我愛你呀!最近我有好多野唔開心,你都安慰我...不過,你唔開心我就咩都做唔到.我好冇用呀!好希望可以同你促膝談心呀,想為你分憂....

POLLY:好多謝你呀!係我需要人安慰的時候你的文字帶給我心靈上的慰藉∼同你寫信信真係好開心呀!

呀清:hehe∼講咩好呢∼人0地又唔識講道理...~^^~真係好多謝你呀∼因為你會坦白咁同我講我的不是呀嗎∼放心啦,我一定會改ga!仲有唔會要亂諗0野ga啦∼

HUBERT:同你唔知要講咩好啦...唔唔,就黎考試啦,要乖乖0地溫書書啦!知唔知呀?!唔係就可能入唔到4B GA啦∼

BEN:好耐冇同你傾計啦∼唔知你最近的生活如何...考試又到啦,要比心機呀!你話過你要叻過我GA嗎,我知你一定得GA!我同黃淑支持你GA!仲有呀...考完試要去你屋企玩~^^

茵茵:好掛住你呀!考試一定要比心機呀!唔準唔乖ga...記唔到都盡量記啦~^^~我知你得ga!我會十卜你ga嗎∼考完試先同你一齊去行街街啦∼

哥:真鐸多唔多功課呀?最近我忙到想死呀∼而家我0地好耐冇見,好似生疏0左咁∼不過你就黎考試啦,要加油呀!係呀,你會唔會出黎玩呀?我諗住約茵茵,呀心佢0地一齊出黎呀∼上次呀心請我去佢生日會,今次我想係我生日同你0地一齊出去玩,好唔好呀?hehe∼好想見下你0地呀∼

呀心:你好叻呀!送0左份咁靚的禮物比你媽媽∼我...hehe∼唔講啦∼我日日都有睇你日記ga,係唔係好乖乖呢∼7月14號一齊出黎玩呀,好唔好呀??

PAT頭:有時友誼真係好珍貴,好難得GA!記住呀,你身邊有小彬,有甘仔...好多好多,佢0地都好好GA!我覺得小彬佢真係好錫你GA!

呀欣:點呀,仲有冇唔舒服呀?要好好小心自己身體呀∼係呀,多謝你的鏡鏡呀,好可愛,我好中意呀!考試要加油呀!

小行:我祝你幸福快樂呀!hehe∼要同師伯長長久久呀!我知你一定得ga!

張嘉瑤:多謝你的信紙呀!AM...唔知講咩好...=3=

  唉∼唔知有冇打漏0左呢∼總之,好多謝各位呀!hehe∼今年生日真係要係第二度過?!>.<唔想呀!好想同你0地一齊過生日呀...∼(>.<)∼

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-06-03 09:17 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    



 

  2006 年 5 月 31 日  星期三      

   晴天

 

別人的說話...真的如此重要嗎? 鬱悶

  呢兩日都好傻咁諗住3a班某d女同學講ge野...我自己反思0左好耐好耐,對唔住呀!我諗真係我有問題你0地先會咁樣講>3<我會改,會改...

  不過姊妹話人0地諗咩唔洗理,最緊要係你自己點睇自己...

  呀婉話唔好因為人0地的說話而令到自己唔開心,因為咁樣唔值得...

  呀清話人0地講你,只不過係因為佢0地唔抵得你,妒忌你先會咁講...

  好多謝你0地呀!但係,可能係我性格的問題啦,我真係接受唔到呀!空穴來風,未必無因...我諗一定係我做0左d咩佢0地先會咁諗ge∼其實,我好想同你0地講聲對唔住呀!我又辜負0左你0地啦!同埋,我想聽真心話呀...你0地夠竟點諗我我真係完全唔知...我做錯咩你0地同我講呀!我真係唔介意GA...我會改GA!

  但係...我真係好姣咩?我做0左d咩...我唔明白點做先係算姣.我太蠢啦,我唔明.最多以後我都唔同d男仔咁親密...我以後都唔嘟嘴...以後都唔會唔聽話...我諗咁樣你0地會開心d瓜.

  最近愛上0左’她’的日記,d bkground music好好聽∼仲有,’她’講野好有道理,令到人0地好感動∼hehe∼可能’她’知道有個佢唔識的人日日都睇’她’的日記會嚇親呢∼

  da vinci code 好好睇呀!hehe∼之前好怕會睇唔明ga,好彩本小姐聰明啫∼真係好正呀!得閒去睇下呀!不過...我0地的神係真正的神,我堅信呢一點!因為我知道,我感覺到神好愛我ga!雖然我成日做錯好多野,但係我知道佢對我不離不棄!感謝神!

  miss wang wang...我好掛住你呀!我好想同你傾計呀!冇0左你呢個大姐粗幫我分擔我的唔開心,真係好辛苦呀!我等你呀!我今年的生日都好想miss wang wang同我一齊過呀!MISS U SO MUCH!!  

                                                                                             

 

                                                                                                                        

 

新鮮熱辣日記仔,我打得好辛苦ga︰2006-05-31 08:46 PM   

       留言比我啦,唔係...宰0左你ga...: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]