2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| 今日好開心牙....... |
分類: 未分類 |
今日系學校既聖誕聯兒日..... 我今朝見到佢唱歌牙....... 之後我就去咗禮堂到睇社際歌唱比採.... 又5緊張到度超緊張牙...... 終於到我同梁緣唱喇...... 未上到台D人已經系度ㄚ珊珊..梁緣.... 上到台竟然同我講首歌5系KTV..... E個時候個腦乜都冇哂..... 跟住女社長系我地隔離提首歌D歌詞..... 唱到差5多中間果陣男社長上黎送野..... 唱完之後..........
(閱讀全文)
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 31 | »
|