2007 年 12 月 7 日 星期五  |
| 今日....... |
分類: 未分類 |
今日好happy...... 好早放學牙........ 又冇功課做........ 硬就同班Fd去街反,,,,,,,,,, 可是行左咁來都見唔到你.... 你去左邊到牙,,,,,,,,, 跟住4點幾果陣........ 我地跟中林XX返歸....... 之後就去咗禾的狗豆喇,,,,,,,,,  ......
(閱讀全文)
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 31 | »
|