今日又比人當冇番學,連續3次啦..
番到學校對鞋爛到冇得爛.
上左甘sir到保鞋.......
最近都冇謂口食野..
仲有d想嘔tim...
個個都問我係咪有左=.=
真係比佢地吹脹啊!!
放學同luen&蔡禮金出沙田買鞋.
挑選左勁耐都揀唔到.
番5屋企都差唔多7點啦..
呢幾日都可以見到你..好開心啊.
你亦都對我愈來愈好..
你既溫柔.令到我咩病痛都唔記得曬.
但最近有個三八係你身邊行黎行去.
好煩啊佢...
總想將你據為己有!!真可惡!
你既眼神.你既嘴唇.你既行動.
你既喜,怒,哀,樂.都能使我溶化.
真的很很很很喜歡你!!
|