★sharon的日記板__]★
今日放學就系 要選我地最重要ge科目呀....我都好驚呀∼∼∼都唔知自己讀咩科好???==”真系好鬼煩呀∼∼人就系要面對現實...不可逃避...總有一日會成功....恩恩∼∼∼
放棄一個很愛你的人,並不痛苦; 放棄一個你很愛的人,那才是痛苦, 愛上一個不愛你的人,那是最痛苦!! 你地有無鍾意一個人呢?如果自己鍾意的人,你一定好留意佢的一舉一動..~~~愛一個真系唔容易囉.....6.6 = ="
一見鐘情遇見你,
二見傾情喜歡你,
三番五次想見你,
四季冷漠開關心你,
五次醒來想見你!!!
如果你地鍾意一個人,你的感覺都系甘嫁............