★sharon的日記板__]★
星期天,我就去左池美屋企啦,就同阿金在聊天,在6:30就回3啦!!!真系好鬼悶的的一天呀∼∼∼!!! ==”
唉....星期六我地就去左池美大陸屋企啦!!!系2:30我地就去左東門買野啦!我地系6:30就回香港啦!!!好鬼開心啊!!!我系8:00就回到屋企啦