琴日既月亮....
好光好圓!!
重有一粒星星
吾係話...
係月亮則邊....
見吾到星星嫁咩?!
因為月亮太光
所以....
(後補圖俾你地睇!=])
♥♥詳情如下:
♥1傳給x個人
♥2照內心想法而打
♥3要通知被點滴人
♥4被點滴一定要做喔`
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0
♥♥被點滴人人人`'
♥1`蘋果 ♥2`賢
♥3`chiling ♥4`chiking
♥5`stanley ♥6`hugohkng
♥7`mikie224 ♥8`yinyin199504
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0
♥你覺得1如何:::痴痴地`
♥你覺得2如何:::佢系邊個- -v
♥你覺得3如何:::靚女一個(肥鈴姐姐)[其實一d都吾肥]-v-`
♥你覺得4如何:::肥琼姐姐
♥你覺得5如何:::串咀`
♥你覺得6如何:::自閉仔[佢自己講傢,,,同我無關]:
♥你覺得7如何:::痴-v-`
♥你覺得8如何:::痴痴地-v-
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0
(一) ♣♣問卷大調查~
♣1`傳給你滴人是...yky
♣2`他是妳滴寶貝嘛? 嗯`
♣3`認識他多久?F.1開始識`
♣4`他正/醜/帥? 呵呵`
♣5`對他說滴一句話...你系笑包'
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0
(二) ★★麻吉 (FD)~
★1`說出妳最好滴一位朋友...蘋..賢..等`
★2`妳滴寶貝很多嘛? 吾知....`
★3`妳朋友有同性戀嘛? 有-v-```
★4`會不會討厭同性戀? 吾會`
★5`妳會喜歡上好朋友嘛? NO`
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0
(三) ✖✖感情~
✖1`你有情人嗎? 冇`
✖2`Y0U ThInK最浪漫滴地方在哪? 沙灘`
✖3`你曾經KISS 過情人嗎? 冇'
✖4`對情人說過滴話?冇'
o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0
(四) ■■雜七雜八~
■1`最愛的節目..多...
■2`MSN...?___?
■3`最愛誰.. ` 輝輝`
■4`U are boy/girl...`F`
■5`有老公嗎?冇
■6`有老婆嗎? 冇-v-`
■7`天塌了怎麼辦? 等死!xd`
■8`戀愛感覺好嗎? 拍拖甜,,分手苦`
■9`鞋子穿幾號? 吾記得luuuu`
■10`最愛的明星..吾知`
■11`最愛的場所..NOW IS CHURCH`
■12`想生混血兒嗎? 0k吧` |