要返English day came 28/7~9/8 朝9晚5 "累'死 我係Robin 嗰組 時而好玩(我地玩佢) 有冇人知 "go cat' 點解?? 有時想係Sarah佢地嗰組!!
喱幾日既短宣都好正 我天日要講短宣見証 點算??
今日11:xx~12:30去鳳德公園 同亞華'珊一組 好晒" 2:30~5:45 去彩虹道&東頭邨 又係同亞華一組 派d野(單張)俾亞婆'亞伯 話係越x廣場3樓有野睇(7:30) 又話逢星期四有開心老友記 非拉鐵拉既人跳舞'唱歌 好好亞今日 不過好"累'
今日8:00起身 8:45分去到黃大仙 之後就去非拉鐵非 跟住就靈修'敬拜'禱告 1:00~2:30 預備'lunch'休息'又係預備 2:30~5:00 探訪老人(表演,關懷及佈道) 好"累' 全日企係到 表演(唱歌)又吾識 第一個婆婆 吾多開心la 但又吾同我地講 (失敗+失望) 第二個 就成日話自己冇用 又話自己咩都吾識 但佢最後都信左主 第三個伯伯 就中風(行吾到) 因為我望左去佢果邊 見到佢同我"hi' 就叫+琪&+豪一齊去睇伯伯 佢有個女 但佢個女就吾係日日去睇佢 所有係果到既老人都有病
全日係屋企都吾知做咩!! 睇電視,,,悶!! 玩電腦,,,悶 出街,,,吾想!! 屋企成左疫區 好幾個人都病左(吾係我!!) p.s~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 寶 吾好話好叻亞! 入到A/B玨!! 其實我一D都吾想入A/B班lo 想係c班多d 可能係小學既時候 多數係c班 而且皇好開心 so.....