sharonlong : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
` ___ 從前淚水 也慣淡然面對 |"]|
/\/*陳白沙@2D*__-*
我 的 資 料

暱稱: 牙 朗 *|"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
6*9
6*6
6*5
6*2
6*1
日 誌 分 類
全部 (307)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 307
留言總數: 329
今日人氣: 1
累積人氣: 15011
RSS Feed
2005 年 11 月 21 日  星期一   晴天
11月21日

臨黎show料..

答案就係...我相信都無人估到...

話說...

牙欣同我傾傾下電話..突然牙欣講左句"李穎林黎收料,聽日穿咩季=''=

....我又傻下傻下.. 聽左..臨黎show 料...

所以... 呢d詞語係咁黎架=''= (講真,以上既野講黎都無麥意思既")

---------------------------------------------------------

今日番學... 本身牙晴話想約周彥希番學喎~

我知你好想架.. 到時你約左..

我會好識do彈開架喇...><

番到去..好似麥都唔記得晒咁..

功課又唔記得做,,又唔記得交""""哈

發覺今日day3係最好既一日...

第一堂中文..特別快過,.., 下就又唔駛見到中指喎..

不過佢一上堂鬧人鬧得好西利.. 好似,,,

更年其咁..不過更年其又唔會在於某一日既...

可能... n到掛"

數學=''=唉唉唉唉唉

比人sir玩屎咁制..

佢出左條題目...

我識做架.. 答案我都岩架..

中間條式錯左少少野...加減調亂左嘛..

佢又罰我企.. 咁..就企左半堂喇...

不過我搵左唐迪陪我企左陣=''=

之後又有d練習要做...

唉....

佢今堂d數真係好難..都無題識..

見到條題目..睇都唔駛睇已經唔識點做好..

跟住牙sir又話... 巴斯都幫唔到你架喇..吳詩朗=''=

之後有人聽到話有人對住d卡通人物講野...有人聽得出係暗示緊我喎?!

不過=''=我聽既又唔同佢地一樣囉=3=!

音樂堂..考試...

無麥唱過^^

我聽過好多男仔唱歌..個個可以用一字形容!嘔

其中有d姓王既特別難聽...姓布果d都好@$%*

電腦=''=畫公仔

食完飯..

玩埋d變態野...

我地班d女仔個個都open到=''=

好彩今日都係玩咀面..

唔係咀嘴

今日錫左5個女仔... 好幸福><

科學..比牙sir鬧得好西利..

又無帶默書簿...又要再默過=''=

默過..都唔知點出貓好'''

ds...有豆腐整..

不過...我買錯打邊盧果d硬豆腐><

真係唔好意思牙樺姐

我唔識煮牙..一掂親都實咩晒既...

全程由mm樺姐牙歡三手包辦

嘛嘛地好味..

如果淨係煮豆腐就好d....

有魚果d就.,.無咁好味=3=

煮完之後.. 牙晴同杰杰話佢地a班科學見到我地煮野食..

好糯牙=3=''

放學好乖乖咁番到大街..

不過陪左葉彬同kai勇一陣陣...

-----------------------------------------------

聽日有得出街街><

好開心牙..


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 307 | »