臨黎show料..
答案就係...我相信都無人估到...
話說...
牙欣同我傾傾下電話..突然牙欣講左句"李穎林黎收料,聽日穿咩季=''=
....我又傻下傻下.. 聽左..臨黎show 料...
所以... 呢d詞語係咁黎架=''= (講真,以上既野講黎都無麥意思既")
---------------------------------------------------------
今日番學... 本身牙晴話想約周彥希番學喎~
我知你好想架.. 到時你約左..
我會好識do彈開架喇...><
番到去..好似麥都唔記得晒咁..
功課又唔記得做,,又唔記得交""""哈
發覺今日day3係最好既一日...
第一堂中文..特別快過,.., 下就又唔駛見到中指喎..
不過佢一上堂鬧人鬧得好西利.. 好似,,,
更年其咁..不過更年其又唔會在於某一日既...
可能... n到掛"
數學=''=唉唉唉唉唉
比人sir玩屎咁制..
佢出左條題目...
我識做架.. 答案我都岩架..
中間條式錯左少少野...加減調亂左嘛..
佢又罰我企.. 咁..就企左半堂喇...
不過我搵左唐迪陪我企左陣=''=
之後又有d練習要做...
唉....
佢今堂d數真係好難..都無題識..
見到條題目..睇都唔駛睇已經唔識點做好..
跟住牙sir又話... 巴斯都幫唔到你架喇..吳詩朗=''=
之後有人聽到話有人對住d卡通人物講野...有人聽得出係暗示緊我喎?!
不過=''=我聽既又唔同佢地一樣囉=3=!
音樂堂..考試...
無麥唱過^^
我聽過好多男仔唱歌..個個可以用一字形容!嘔
其中有d姓王既特別難聽...姓布果d都好@$%*
電腦=''=畫公仔
食完飯..
玩埋d變態野...
我地班d女仔個個都open到=''=
好彩今日都係玩咀面..
唔係咀嘴
今日錫左5個女仔... 好幸福><
科學..比牙sir鬧得好西利..
又無帶默書簿...又要再默過=''=
默過..都唔知點出貓好'''
ds...有豆腐整..
不過...我買錯打邊盧果d硬豆腐><
真係唔好意思牙樺姐
我唔識煮牙..一掂親都實咩晒既...
全程由mm樺姐牙歡三手包辦
嘛嘛地好味..
如果淨係煮豆腐就好d....
有魚果d就.,.無咁好味=3=
煮完之後.. 牙晴同杰杰話佢地a班科學見到我地煮野食..
好糯牙=3=''
放學好乖乖咁番到大街..
不過陪左葉彬同kai勇一陣陣...
-----------------------------------------------
聽日有得出街街><
好開心牙..
分類: 未分類 |