sharonlong : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
` ___ 從前淚水 也慣淡然面對 |"]|
/\/*陳白沙@2D*__-*
我 的 資 料

暱稱: 牙 朗 *|"]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
6*9
6*6
6*5
6*2
6*1
日 誌 分 類
全部 (307)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 307
留言總數: 329
今日人氣: 13
累積人氣: 14989
RSS Feed
2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天
9月2日

番學第二天.. 算係正識番學日子..

今次又係老地方等晴晴啦..今次到我遲到;..sorry牙..

去到香港仔..搭小巴見到stella同darren... (佢地兩個有路都未定牙..卡)

番到去課室..第一時間做功課... (其實我一路搭車一路做左好多架喇)

都做得七七八八既\,, 間唔中有一兩頁無做姐..

就咁..就交左比老師喇...

第一堂... 成班交功課囉...

交左成堂... 之後田田堂..(我好掛住佢牙><)

上到去.. 今次竟然要編位.. 仲要男女男女咁坐,,

好彩.. 我唔係同男仔坐... 坐最尾果行..

不過李sir指住我地話唔好搞靈精怪=''=...

成堂都好悶牙.. 聽佢講規則.........

到數學堂... 數學輔導組..''

盧志生教''''  佢一入到黎.,.. 我一句話都唔敢講.. 笑都唔敢大聲笑..

佢果種嚴肅感..好恐怖;;

講左成堂規則.. 班裡面好多1c女仔.... 入面得3個男仔..

(係咪女仔數學真係蠢d既呢=''=)

lo sir成日講埋d..唔係好笑既笑話,,, 不過最好笑既都係... 成日都會笑=''=

佢點名搵科長,,,, tiffany好好彩...比點名點中左..弓喜晒=''=

跟住連兩堂都係英文... 陳智衡教...

本身同stella坐架.. 無啦啦調個陳智衡黎坐!!!佢瘋瘋地架..

佢又猛咁搞stella d 手冊同學生相..,

又畫花我本書= =離譜!!!

阿陳sir講書都幾好笑架.. 仲成日話陳智衡..(同名關係..特別鬧得多笑話)

之後測驗... 第一日就測驗..好唔利是..(呢句我隨口講架炸)

上完小息.. 食飯... 呢班真係同1c好大分別...

係1c.. 唔出位都可以玩得好開心..得閒又玩d學兄..

不過依家2d.... 靜到痴線... 好悶.. 比起1c..我真係想同番1c果D同學食陽光,,.,

D學兄好慢架.. 派飯又派得慢..  又唔記得派餐具..想我地用手食咩..真係=''=!

到中文堂...選科長.,. 選中CANDY同郭顥希.. 不過CANDY睇得出唔想做架..

老師又逼佢做....

選完之後講左一倫簿... 又話咩週記..果D果D...

之後選班會D人..

主席就由吳歡琪做...副主席就由STELLA做..

財政由報紙瘋做..(個個都好不滿佢做.. 仲話想重投... 佢咁貪$$..好難怪人地唔想佢做既)

總務就我同郭顯希... 成個班會得果二個男仔... 其餘全部都係女仔喇..

之後又投壁報板果個主題.. 搞到成大倫先投好=''=..

之後有由家政婆教我地既地理..

佢平時做開廚房同縫紉室架嘛..

佢話佢係十年後第一次係教室教書;;

不過我覺得佢會教好我地果班,,,,,,,,,,既,,,,,,,,,,..

好準時既放學.. 陪芝芝去左香港仔買書同去左珍竇..

簡直冤家路窄..去親邊都見到果四條人卜人圭

佢地簡直冤魂無散..(呢句亂講)..=''=!!!

 

好彩聽日唔駛番炸.. 放完左個暑假,,簡直仲未慣..仲掛住1C日子...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 307 | »