番學第二天.. 算係正識番學日子..
今次又係老地方等晴晴啦..今次到我遲到;..sorry牙..
去到香港仔..搭小巴見到stella同darren... (佢地兩個有路都未定牙..卡)
番到去課室..第一時間做功課... (其實我一路搭車一路做左好多架喇)
都做得七七八八既\,, 間唔中有一兩頁無做姐..
就咁..就交左比老師喇...
第一堂... 成班交功課囉...
交左成堂... 之後田田堂..(我好掛住佢牙><)
上到去.. 今次竟然要編位.. 仲要男女男女咁坐,,
好彩.. 我唔係同男仔坐... 坐最尾果行..
不過李sir指住我地話唔好搞靈精怪=''=...
成堂都好悶牙.. 聽佢講規則.........
到數學堂... 數學輔導組..''
盧志生教'''' 佢一入到黎.,.. 我一句話都唔敢講.. 笑都唔敢大聲笑..
佢果種嚴肅感..好恐怖;;
講左成堂規則.. 班裡面好多1c女仔.... 入面得3個男仔..
(係咪女仔數學真係蠢d既呢=''=)
lo sir成日講埋d..唔係好笑既笑話,,, 不過最好笑既都係... 成日都會笑=''=
佢點名搵科長,,,, tiffany好好彩...比點名點中左..弓喜晒=''=
跟住連兩堂都係英文... 陳智衡教...
本身同stella坐架.. 無啦啦調個陳智衡黎坐!!!佢瘋瘋地架..
佢又猛咁搞stella d 手冊同學生相..,
又畫花我本書= =離譜!!!
阿陳sir講書都幾好笑架.. 仲成日話陳智衡..(同名關係..特別鬧得多笑話)
之後測驗... 第一日就測驗..好唔利是..(呢句我隨口講架炸)
上完小息.. 食飯... 呢班真係同1c好大分別...
係1c.. 唔出位都可以玩得好開心..得閒又玩d學兄..
不過依家2d.... 靜到痴線... 好悶.. 比起1c..我真係想同番1c果D同學食陽光,,.,
D學兄好慢架.. 派飯又派得慢.. 又唔記得派餐具..想我地用手食咩..真係=''=!
到中文堂...選科長.,. 選中CANDY同郭顥希.. 不過CANDY睇得出唔想做架..
老師又逼佢做....
選完之後講左一倫簿... 又話咩週記..果D果D...
之後選班會D人..
主席就由吳歡琪做...副主席就由STELLA做..
財政由報紙瘋做..(個個都好不滿佢做.. 仲話想重投... 佢咁貪$$..好難怪人地唔想佢做既)
總務就我同郭顯希... 成個班會得果二個男仔... 其餘全部都係女仔喇..
之後又投壁報板果個主題.. 搞到成大倫先投好=''=..
之後有由家政婆教我地既地理..
佢平時做開廚房同縫紉室架嘛..
佢話佢係十年後第一次係教室教書;;
不過我覺得佢會教好我地果班,,,,,,,,,,既,,,,,,,,,,..
好準時既放學.. 陪芝芝去左香港仔買書同去左珍竇..
簡直冤家路窄..去親邊都見到果四條人卜人圭
佢地簡直冤魂無散..(呢句亂講)..=''=!!!
好彩聽日唔駛番炸.. 放完左個暑假,,簡直仲未慣..仲掛住1C日子...
分類: 未分類 |