今日. 發生左件唔開心.
第一堂. 廖sir入左黎..
我覺得都有d問題..
因為廖sir除左之前追人留堂之外,.
都唔會咁得閒搵我地,,,
果時我仲講笑話..
佢一入黎.. 唔知係咪有人又跳樓死左..
點知..比我講中左一半..
雖然無人死..不過..
件事真係好唔開心囉..
我地班..jason..
入左心切冶療部.
我一開始聽到佢話入左醫院..
都已經有d擔心佢..
點知佢話佢入左心切冶療部..
即時好驚.. 驚佢有事..
唔知點解就有D眼濕濕喇...
跟住數學就猛咁諗呢樣野..
係到諗緊佢點解會入去 (好似好衰咁")
我真係唔想我地有任何一個人有事..
希望佢....
無事出番院啦!!!

DT..
串阿SIR..
好好玩..
不過猛咁比阿sir鬧..
geo.. 講我地幾多個唔合格"
好彩無我份!
it pth 都無野發生過..
放學同candy、gigi yip、chris、winnie去左椰林閣食lunch..
不過去到都已經食下午荼...
跟住其間見到noddie同darren..
之後去左睇足球.. 諗住送比jason..
跟住...就各自各番屋企lu..
番到屋企... 諗起jason件事都好擔心佢..
真係好希望佢可以平安出院!!!

分類: 未分類 |