6月6日*
呢日...我好多野都唔係好記得^^"
淨係記得英文堂睇冰河世紀..
放左學... 同晴晴去左大家樂食lunch]
其間打比darren..問可唔可以上佢屋企~ 不過佢唔比"
佢今次唔比... 我以後都唔會去"!*
之後去左pth口試..
對住個黎老師...
好彩佢個樣都幾nice...
唔係好驚..
不過講普通話果時...
有d走音..
是關我病緊"
考完口試
同左晴晴去小綽家.
去到.點知個鄭富山係到?!"*
小綽屋企都幾大...
我同晴晴去左佢屋企...20分鐘掛....就走lu~
跟住番到家
掂左部腦一陣
就訓覺lu
其間有好多個電話打黎..
嘈鬼住晒!!!!!!
愛爆晴晴牙我><*
分類: 未分類 |