比完miss lo 鬧完一大倫後 .,.,.,.,.,.,..
到科學堂.
果條肥田!!!! 琴日先同我地講默書
雖然我係用不正規方法默書 !!!
不過我替其他人唔抵嘛 !!!!
默書,,, 完全唔識 !!!
只係有幾個抄番黎既 !!!!
我今次默書好失敗牙 !!!
貓紙都無寫=.=
跟住繼續上堂啦,,,
無聽佢講書, 成堂傾計 !!
跟住小息我去搵miss lo!!
當然,,d 聲唔係我嗌出黎既,,,
我只係幫d同學晴清下姐 !!!!
不過佢又係到鬧..唉=.=
d倆日連續比人鬧喇 !!!
唉............
中文連堂,,,
都還ok啦呢堂.. 無比張婉珊鬧..
不過darren就好笑喇...比張生叫左佢..講一段野..
不過話佢講野唔正..∼"
跟住dickson又比人罰左出去企喎....
中文完又到miss lo 堂..
今堂要默書牙...唔記得晒點串><
不過我今次都乖喇 !!! 無出貓 !! 無睇人 !!!!
全部自己默~
不詔都係唔識,,,,,,,,,"*
之後玩個preposition game ...
都頗無聊 !!!!!
不過總好過上堂~
之後...玩玩下...
要我地做個動作..
杰杰佢無做...比miss lo 罰唱歌!
本身miss lo要佢唱校歌架 !!!!
不過唔識唱...唱左另一首...不過我都聽唔清楚,,,,,
經工...無特別野..最特別就係比陳老師警告我唔好再講野==
中史...簡直悶"
放左學...同pk 晴晴 ellke一齊放學,
番到屋企樓下同晴晴買雪條食...
分類: 未分類 |