今日. 7點1先起身. 涼都唔沖就衝出門口
差d遲到.險到我"
第一堂.geo" 第二堂.pe"
pe堂. 又聽左陣龍sir既人生經歷...
(即係聽佢吹水) 好彩佢今日無追中樂班人炸
我地未交家長信比佢成三個星期喇!
去到更衣室.我又懞下懞下.唔記得帶個浮泡.
咪投降同佢講囉. 好彩佢好人. 比我去番更衣室拎=.=
之後最抵死既係. 我d指甲油. 唔記得左本整番甩佢."
不過好彩佢眼大得制..睇唔到~
中文. 比條仆街鬧.
今日有份測驗卷. 我漏左一條唔識做嘛.
佢話做唔晒要罰企!!!! 我頂佢!@#*!!!!!
罰左我成堂牙. 落堂之後仲腳軟添牙.
pth無野發生.不過因為我同bra同阿如坐.
唔同晴晴坐.佢好嬲左我牙><
sorry牙晴晴*
數學堂.測驗.無題識!
淨係做左4條.係甲部~
唉=.=
分類: 未分類 |