其實,我真係嬲。
我嬲,係因為佢既態度;
我嬲,係因為佢當我玩玩下;
我嬲,係因為佢唔認真d去諗下我講既野;
我嬲,係因為佢唔上進;
我嬲,係因為佢懶惰佢懶訓。
我嬲,係因為我真係真係著緊佢,為佢緊張,想佢好。
我記得第一次聽佢講佢既夢想,我反對。
到宜家,我十分贊成,十分支持。
又如何?
當初我見到佢開始為自己夢想定目標,我好開心。
但係慢慢,佢好似變返以前既佢,我好失望。
我同佢講,佢當我講笑。
我同佢講,佢唔相信我。
對住佢,我,真係得無奈二字。
究竟我要點做佢先識得醒?
我要點做佢先去努力?
我要點做佢先知我講緊真話?
我心痛,你可唔可以醫治我啊?
|