大家想我嗎???????
我過左新校4日啦!!
頭2日都5係好慣~
但係呢2日好左DD la!
我入左volleyball yeah~
today幾hapi下~
IS老師幾好人,但係D人話佢笑裡藏刀~~
佢冇上我地3日課,因為佢去左BEIJING
THEN放水火箭~~~~
我比人推左去放~~
放到超高!YEAH!!!
上VA,老師冇返,
同欣(班長)+肥仔(吳子kin)玩過3關,天下太平,開口中&IQ題但係5可以講野,因為5比嘈,
咁呢,肥仔超好笑,佢玩IQ題,D 爛'gad'(5sick串><)make him laugh 到cry!!!!!
放左學之後,同班同學打左15min volleyball then 去左buy bks!
|