我的6.,日比左va
but都可以好好休息下~
caz成個幾星期都5點10起身~
要集誦~
but第4lo
我囧佢個評判,係咪5記得左有我地?!
下個星期又到英文集誦la
我地要好好加油!
上次中文集誦比賽果陣,睇到鄉中都係不外如是~(我仲以為好勁tim! hehe)
黎緊呢個wk要做PTH T.T
跟住好快又考試啦~
時間過得好快哦哦~~
星期2聽音樂會~
冇得上MATHS & IS
要找人幫幫IS~
太難了~
是最5好的一科 T T
下個星期好似會好 bc咁~
聽日要好好休息下!