開學lo...
6點9出門口/.\
係LRT到見到小學FD
同佢一齊返去(佢係F.1的)
個個5認得我>.<
CUZ cut左hair,眼鏡右5同左,書包右換埋XD
日日都要6點9出去T.T
好累哦..........