| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 20 日 星期一  |
2009-07-20  |
分類: 未分類 |
哈哈,好多日冇打到q00ZA la~~
講番16/7先
我生日哦=]=]
小學同學黎左我到x)
行左西9
開心xD
17/7
同魏,AMY去左荃WAN
睇harry~
buy 11:55的票
等左成個鍾=(
睇左2;30小時=)
好睇!!
but x不利多死左=(
amy因為咁而lolo lun左好耐
7:30去食sushi~
一人43.9咋
果間野超便宜~~
到左昨天19/7
返左深圳....
HAPI
BUY LIGHT~~
睇到我的眼好tong T.T
TODAY,
本身要返中樂..
10點先起身..
late 左好多
10點2要出門口果陣..
肚tong
so that 要請假T.T
難得有日只係樂團都冇得去...
SO SAD lo T.T
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 69 | »
|