超lazy的我\3/
2家先黎打OP之旅
好啦..等我慢慢打XP
一早返到去,
等左好耐好耐好耐.........先上車>3<
同vickus+mark sit (因為佢地比我sit係window邊=])
係車到,一味講笑,右睇左本書
爆笑xD
去到op,
1.去左睇animals
2.去咩哈哈唔知咩工場(有d好玩)
3,cable car....同eva一架.....
vickus+maek+annie+helen一架
yanmi同jessice一架
我慢過helen佢地上,佢地話睇下邊個快
點知我同eva果架一開始都快過vickus佢地(yeah!)
跟住eva話大叫:I AM THE KING OF THE WORLD!
我都有叫=]
右大叫VICKUS你好'咋'
點知呀MARK彈我地橡根!!
唔中,哈!!
落左車...
我同YANMI去左答mo天輪
佢地去fly 英
then玩360
本來有4個人玩
有人肴...(vickus)
so得我一個sit,仲要係last果卡>.<
but
好玩!
再玩海盜ship
sit 係中間@@
有小小怕怕
叫左~
then玩jump樓機..成班冇鬼用唔玩..
得我同helen玩
我第一下落叫左第2下叫左..第3下叫vickus(因為佢睇死我地@@)
then右玩360
幾經身苦
叫到vickus去玩...
佢下到暈晒...
佢話轉果陣,呀媽都唔認得@@好好笑
after that,
去玩滑浪fly ship
玩左2次
第2次果陣,VICKUS有電話到.....
唔知聽唔聽好...
笑死XD
濕晒T^T
HELEN佢地仲想玩
SO我同eva,mark+vickus去x礦fly車
一開始,4個見到好多'怕怕位'
肴晒,想落車...
但,上左車就下不了
好玩!
同eva玩多左次
哈哈~
AT LAST,
我地去左有恐龍果到
有D人係到行黎行去...
下死人@@
BUT好玩~
果日真係超GD~
可惜的係..
冇影相T.T
|