- _____ -
我98%比晒你3隻野 fail!
shermen716
暱稱: `
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-07
2010-09-24
2010-09-20
2010-09-17
2010-09-03
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 333
今日人氣: 15
累積人氣: 3110
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


OP 開心 分類: 未分類

超lazy的我\3/

2家先黎打OP之旅

好啦..等我慢慢打XP

一早返到去,

等左好耐好耐好耐.........先上車>3<

同vickus+mark sit (因為佢地比我sit係window邊=])

係車到,一味講笑,右睇左本書

爆笑xD

去到op,

1.去左睇animals

2.去咩哈哈唔知咩工場(有d好玩)

3,cable car....同eva一架.....

vickus+maek+annie+helen一架

yanmi同jessice一架

我慢過helen佢地上,佢地話睇下邊個快

點知我同eva果架一開始都快過vickus佢地(yeah!)

跟住eva話大叫:I AM THE KING OF THE WORLD!

我都有叫=]

右大叫VICKUS你好'咋'

點知呀MARK彈我地橡根!!

唔中,哈!!

落左車...

我同YANMI去左答mo天輪

佢地去fly 英

then玩360

本來有4個人玩

有人肴...(vickus)

so得我一個sit,仲要係last果卡>.<

but

好玩!

再玩海盜ship

sit 係中間@@

有小小怕怕

叫左~

then玩jump樓機..成班冇鬼用唔玩..

得我同helen玩

我第一下落叫左第2下叫左..第3下叫vickus(因為佢睇死我地@@)

then右玩360

幾經身苦

叫到vickus去玩...

佢下到暈晒...

佢話轉果陣,呀媽都唔認得@@好好笑

after that,

去玩滑浪fly ship

玩左2次

第2次果陣,VICKUS有電話到.....

唔知聽唔聽好...

笑死XD

濕晒T^T

HELEN佢地仲想玩

SO我同eva,mark+vickus去x礦fly車

一開始,4個見到好多'怕怕位'

肴晒,想落車...

但,上左車就下不了

好玩!

同eva玩多左次

哈哈~

AT LAST,

我地去左有恐龍果到

有D人係到行黎行去...

下死人@@

BUT好玩~

果日真係超GD~

可惜的係..

冇影相T.T