超down lo...
maths超低分=(
好慘...
史上最低的一次...
面對唔到囉....
我兒家的希望放係HISTORY,CHIN HISTORY 同GEOG到
大家要支持我.....
希望下次可以科科8字頭啦...
傷心InG........
你地D成績點呀?
唔mind ge...
同我講啦..
我希望大家都可以lo到高分=)