I'm so done with this.
唔可以再毒落去,byebye AKB。
唔可以再無限refresh,byebye facebook。
呢一刻我淨係想搵本中文書黎睇下,煮下野食,訓下覺,體驗下十年之後嘅生活。
好想做下運動,好想多啲唱歌跳舞,好想自學日文成功。
唔再sync AKB相落電話,唔再keep住log in facebook,轉為睇啲精神上健康啲嘅野。
But damn,愈壓抑愈吸引。