今日去左清水灣游水....
有好有壞
有開心有憤怒....
好&開心 :
我like游水,見到一d從來末見過的魚在水中
壞&憤怒 :
曬到黑晒...+...↙↙
★☆沖涼果陣發生左件掃興既事:
我在"女性洗浴室"沖涼
才剛"剝光豬"(全裸)
想洗頭沖涼時
突然有個死癲婆狂大力推開我個門(唔止我一個)
仲邊推邊罵着說:「"含家橙"(粗口),你地都冇公德心,
沖咁鬼內................(狂罵)」
好彩我即刻關番個門
有驚無險(差d被人看哂)
請留意:我只是剛入去沖涼,不久的!!!
簡直係仆街la!!! 
真掃興!!!!!
唔想再講la!!!
PS 你唱歌個樣好甜,好可愛AR.... XD
|