一睇題目,都知我攞左琴試評價紙了~~~~~~唔..........果然D歌仔彈得不錯
但Oral果part差一分先合格
都好la~~保持到水準..........▁▂▃▄▅▆▇█
但係考三級果時oral合格的!!!!!!!!!!!!!..........
頭果隻同尾果隻歌仔差一分就滿分^^(滿意~~)
但係中間果隻因彈得快了點而差4分先滿分~~!!
不過,阿媽知我考得咁高分,都happy到錫錫我><" +話請我食sushi~~ XDDDD
PS 唔想温Maths. ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!難到嘔血!!!!突別係percentages%%%%%%%% 
正pk!!
|