"—S h e t a★...欣﹏生活事件簿
生活...開心.失落..?/我o既生活裡面...友情.親情...但只欠愛情.../
shetachan
暱稱: "—S h e t a★...欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
冇理到-]
100問...]
100問
沒有了..]
改了....
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
何承謙"Blog"
江若琳"Blog"
江若琳國際後援會論壇
張恩慈"Blog"
張浩宜"Blog"
張愷澄"Blog"
陳寶悅"Blog"
陳映彤"Blog"
陳穎雪"Blog"
楊曉媛"Blog"
歐慧蘭"Blog"
黎思婷"Blog"
錢嘉敏"Blog"
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 48
今日人氣: 2
累積人氣: 4084
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


溜冰...`第2次...` 分類: 未分類

今日...`

本來諗住番學校影相...`

不過2:00番到去潘老師話出左去食飯....`

我地冇等佢...`

去去海濱溜冰...`

今次第2次溜...`

已經5記得點溜lu...`

我地幾個拖住一齊溜...`

溜左幾個圈...`

識溜lu...`

一個人自己溜黎溜去...`

5小心整跌左澄...`

s0r```

今次...

開心吧...`

期待下一次ge溜冰&游水...`

今天...`

難忘回憶之一...`






訪客留言 (返回 shetachan 的日誌)


kwan_1104 於 2008-07-12 08:15 PM 發表:
妹豬;hal0我系姐ahh`多啲黎c0mment先haha-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

姐..`thx你牙..`咁你多D黎喇..`
Posted at 2008-07-12 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]