哈哈哈哈哈~
今日超haPPy呀...../
見到呀ling真人呀...../
講o下今日ge行程先...../
第一站-----去M記食野
第二站-----去睇江ling
第三站-----去無印shOpping
第四站-----上我屋企
第五站-----番學校接人
第六站-----上呀Criss屋企
今日約左十點九係千色店等..../
跟住搭車入沙田...../
我地因為都肚餓...../
所以去左M記食野...../
食完之後...../
我地以為係一田o個邊..../
問左D人之後..../
點知原來係大會堂o個邊..../==
根住咪行過去lo.../
我地去到之後..../
搵左個位影相...../
到呀ling o個part..../
我地走左落去影相...../
D"實Q"費是比人鬧..../
所以叫我地入faNs席睇..../
我地影左勁多呀ling呀..../
呀ling唱左錯愛同大步喊過..../
好好聽呀..../
做完呀ling o個part..../
同埋佢接受完訪問之後..../
因為呀ling重要去屯門做第二個shOw.../
所以要搭車走..../
我地跟到去佢上車o個度..../
呀ling見到我地追住佢..../
就"吉"個頭出黎同我地say hello..../
我地叫佢比我地影張相ga..../
但係比個"實Q"姐住左..../
呀ling係咁"吉"個頭出黎比我地影都影5到...../
其他o個D聽日再打.....
|