"—S h e t a★...欣﹏生活事件簿
生活...開心.失落..?/我o既生活裡面...友情.親情...但只欠愛情.../
shetachan
暱稱: "—S h e t a★...欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
冇理到-]
100問...]
100問
沒有了..]
改了....
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
何承謙"Blog"
江若琳"Blog"
江若琳國際後援會論壇
張恩慈"Blog"
張浩宜"Blog"
張愷澄"Blog"
陳寶悅"Blog"
陳映彤"Blog"
陳穎雪"Blog"
楊曉媛"Blog"
歐慧蘭"Blog"
黎思婷"Blog"
錢嘉敏"Blog"
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 48
今日人氣: 16
累積人氣: 4113
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


回憶真好.... 分類: 未分類

因為琴晚要沖涼..../

所以冇得用...../

繼續講番琴日D野先...../

---------------------------------------------------------------

上回提要:

呀ling係咁"吉"個頭出黎比我地影都影5到

---------------------------------------------------------------

佢個助手又係咁拉住佢wor..../

雖然比個"實Q"姐住左同埋個助手拉住左....../

不過呀ling都好努力咁比我地影..../

雖然影5到..../

不過...

呀ling你有呢份心意就夠ga喇..../

如果下次你有活動..../

我地又有去..../

5知你會5會記得我地呢..../

我地幫呀ling影D相.../

因為數量太多..../

所以放左上相簿..../

你地自己上去睇la.../

我地睇完呀ling之後..../

去左無印...../

我買左幾枝筆...../

佢地買哂野之後..../

上左黎我屋企..../

擺相同埋上呀ling個blOg留言...../

佢地比我隻雀嚇到痴左線...../

狂係度嗌...../

連平時好中意佢ge錢+敏...../

都好似比佢嚇親...../

佢地係我屋企玩左一陣...../

本來我諗住番左屋企冇得再出街ga.../

但係呀ba竟然主動比我出街..../

真係奇"績"呀...../

跟住就番學校接雪雪...../

原本雪雪有得去ga..../

但係琴日家長日..../

佢要番學校幫手..../

所以冇得去...../

真係"登"佢5扺..../

我地一路行去張浩宜屋企...../

一路講番見到呀ling D野講比雪雪聽..../

激死佢..../

去到張浩宜屋企...../

玩電腦..../

搵入呀ling歌迷會D野..../

終於比我地搵到張表格...../

因為要有相..../

所以我.雪.澄.錢.即場影左張似學生相ge相...../

到左五點半..../

張愷澄.我同錢+敏都諗住走..../

不過我又5想咁快走..../

所以我.錢+敏同張愷澄咪"唉"我地呀ma係張浩宜屋企食飯lo.../

Yes...我同錢+敏"唉"掂左..../

不過張愷澄就.....

張愷澄打左幾次都5得..../

跟住張浩宜細佬話落去會所玩..../

咪落去lo.../

順便帶張愷澄落去搭車..../

我地落到去會所o個時..../

玩得好開心..../

D相我會擺上相簿ga喇...../

玩到七點幾..../

上去lu..../

不過八點先食...../

D野好好味..../

九點"中"就番屋企lu...../

琴日好好好好好好好好開心呀...../

我e+重好記得呀ling個hellO..../

我一定會好好記住琴日...../






訪客留言 (返回 shetachan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]