因為琴晚要沖涼..../
所以冇得用...../
繼續講番琴日D野先...../
---------------------------------------------------------------
上回提要:
呀ling係咁"吉"個頭出黎比我地影都影5到
---------------------------------------------------------------
佢個助手又係咁拉住佢wor..../
雖然比個"實Q"姐住左同埋個助手拉住左....../
不過呀ling都好努力咁比我地影..../
雖然影5到..../
不過...
呀ling你有呢份心意就夠ga喇..../
如果下次你有活動..../
我地又有去..../
5知你會5會記得我地呢..../
我地幫呀ling影D相.../
因為數量太多..../
所以放左上相簿..../
你地自己上去睇la.../
我地睇完呀ling之後..../
去左無印...../
我買左幾枝筆...../
佢地買哂野之後..../
上左黎我屋企..../
擺相同埋上呀ling個blOg留言...../
佢地比我隻雀嚇到痴左線...../
狂係度嗌...../
連平時好中意佢ge錢+敏...../
都好似比佢嚇親...../
佢地係我屋企玩左一陣...../
本來我諗住番左屋企冇得再出街ga.../
但係呀ba竟然主動比我出街..../
真係奇"績"呀...../
跟住就番學校接雪雪...../
原本雪雪有得去ga..../
但係琴日家長日..../
佢要番學校幫手..../
所以冇得去...../
真係"登"佢5扺..../
我地一路行去張浩宜屋企...../
一路講番見到呀ling D野講比雪雪聽..../
激死佢..../
去到張浩宜屋企...../
玩電腦..../
搵入呀ling歌迷會D野..../
終於比我地搵到張表格...../
因為要有相..../
所以我.雪.澄.錢.即場影左張似學生相ge相...../
到左五點半..../
張愷澄.我同錢+敏都諗住走..../
不過我又5想咁快走..../
所以我.錢+敏同張愷澄咪"唉"我地呀ma係張浩宜屋企食飯lo.../
Yes...我同錢+敏"唉"掂左..../
不過張愷澄就.....
張愷澄打左幾次都5得..../
跟住張浩宜細佬話落去會所玩..../
咪落去lo.../
順便帶張愷澄落去搭車..../
我地落到去會所o個時..../
玩得好開心..../
D相我會擺上相簿ga喇...../
玩到七點幾..../
上去lu..../
不過八點先食...../
D野好好味..../
九點"中"就番屋企lu...../
琴日好好好好好好好好開心呀...../
我e+重好記得呀ling個hellO..../
我一定會好好記住琴日...../
|