"—S h e t a★...欣﹏生活事件簿
生活...開心.失落..?/我o既生活裡面...友情.親情...但只欠愛情.../
shetachan
暱稱: "—S h e t a★...欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
冇理到-]
100問...]
100問
沒有了..]
改了....
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
何承謙"Blog"
江若琳"Blog"
江若琳國際後援會論壇
張恩慈"Blog"
張浩宜"Blog"
張愷澄"Blog"
陳寶悅"Blog"
陳映彤"Blog"
陳穎雪"Blog"
楊曉媛"Blog"
歐慧蘭"Blog"
黎思婷"Blog"
錢嘉敏"Blog"
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 48
今日人氣: 4
累積人氣: 4122
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


幾日冇打..... 分類: 未分類

sOr~幾日冇打blOg..../

5知點解..../

開始想5打blOg..../

算la..../

打得就打la..../

琴日.....

打針..../

5只打針..../

重要飲藥水..../

未到我打..../

已經超驚..../

到我打ge時候...../

乜都5望...../

坐左係度.../

個姑娘無lala"失"支野落我個囗到..../

滴左兩滴野落o黎..../

原來係藥水..../

D藥水超苦..../

我掛住理D藥水..../

5記得理支針..../

望望個姑娘..../

支針打左落o黎..../

我打o個時5覺得痛..../

只係覺得D藥水好苦..../

但係打o個時5痛..../

之後之o黎痛..../

e+都重有小小痛..../

舉起ge時候好痛..../

又"重"左...../

琴晚訓覺o個時整到..../

好痛..../

希望聽日冇咁痛la..../

今日又要TSA...../

英文對Miss蔥,,,中文對5知乜老師..../

上次英文對o個個呀Sir..../

幾好人..../

得1張紙.../

今次對Miss蔥..../

恐怖..../

3張紙.../

中文重衰..../

對個基佬呀Sir..../

評分o個時..../

又話我細聲.../(5識你咪細聲lo)

又咩"工工工"..../

又話咩"叮叮叮"..../

火車咩...../

又做哂動作..../

小組o個時..../

又咩"察察察"..../

都5知佢up乜...../

----------------------------------------------

人氣已過1000...../

多謝支持...../

目標↑1500↑..../

----------------------------------------------






訪客留言 (返回 shetachan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]