sOr~幾日冇打blOg..../
5知點解..../
開始想5打blOg..../
算la..../
打得就打la..../
琴日.....
打針..../
5只打針..../
重要飲藥水..../
未到我打..../
已經超驚..../
到我打ge時候...../
乜都5望...../
坐左係度.../
個姑娘無lala"失"支野落我個囗到..../
滴左兩滴野落o黎..../
原來係藥水..../
D藥水超苦..../
我掛住理D藥水..../
5記得理支針..../
望望個姑娘..../
支針打左落o黎..../
我打o個時5覺得痛..../
只係覺得D藥水好苦..../
但係打o個時5痛..../
之後之o黎痛..../
e+都重有小小痛..../
舉起ge時候好痛..../
又"重"左...../
琴晚訓覺o個時整到..../
好痛..../
希望聽日冇咁痛la..../
今日又要TSA...../
英文對Miss蔥,,,中文對5知乜老師..../
上次英文對o個個呀Sir..../
幾好人..../
得1張紙.../
今次對Miss蔥..../
恐怖..../
3張紙.../
中文重衰..../
對個基佬呀Sir..../
評分o個時..../
又話我細聲.../(5識你咪細聲lo)
又咩"工工工"..../
又話咩"叮叮叮"..../
火車咩...../
又做哂動作..../
小組o個時..../
又咩"察察察"..../
都5知佢up乜...../
----------------------------------------------
人氣已過1000...../
多謝支持...../
目標↑1500↑..../
----------------------------------------------
|