今日..../
校長同我地講..../
6月27號就係畢業禮..../
我估5到咁快就係..../
我以為7月10幾先係畢業禮..../
我計過..../
重有44日就係畢業禮喇..../
大家1定要好好珍惜呢44日呀~]