sOr~咁多日冇打blOg.../
因為呀ba 5比用..../
Kai ga佢....../
1次默書85分....../
又話5比我買電話....../
5比我用電腦....../
食屎la佢...../
冇屎食咩...../
今日呀ba出左去....../
偷用....../
呢幾日冇咩特別野發生......./
最開心.......
當然係畢業營la..../
後日就係喇...../
希望呢2日ge時間過得快D...../
呢幾日狂比我後面o個個"督"...../
今日10優投票....../
佢話投1號(林映彤)....../
我話:"有XXX(不便公開)你1定投佢"....../
潘老師同佢講:"投票5 1定睇個樣ge"..../
我又同佢講:"XXX令Dwor"...../
不過換黎ge樣....../
比人"督"lo...../
1有機會..../
我會打blOg ga喇~
|