"—S h e t a★...欣﹏生活事件簿
生活...開心.失落..?/我o既生活裡面...友情.親情...但只欠愛情.../
shetachan
暱稱: "—S h e t a★...欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
冇理到-]
100問...]
100問
沒有了..]
改了....
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
何承謙"Blog"
江若琳"Blog"
江若琳國際後援會論壇
張恩慈"Blog"
張浩宜"Blog"
張愷澄"Blog"
陳寶悅"Blog"
陳映彤"Blog"
陳穎雪"Blog"
楊曉媛"Blog"
歐慧蘭"Blog"
黎思婷"Blog"
錢嘉敏"Blog"
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 48
今日人氣: 10
累積人氣: 4107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


4天...`[更新版] 分類: 未分類

呢排懶左....`

5太想打Bl0g`

 

今日..`

朝早約澄買禮物..`

只係買左1樣...`

失敗...`

之後上三聯...`

Stephy(5係"是That Fi")上黎搵我地...`

膠水約我12:15七仔等...`

勁搵"直"口...`

結果=12:30回校..`

番到去...`

直行直過,,,當佢冇到...`

無lala走過黎係度嘈...`

用漂白水抹走佢...`

潘9派哂D簿比我地...`

個袋冇位擺..`

拎到我死死下...`

勁麻煩...`

 

煩緊畢業禮物..`

重有3個未買..`

 

聽日畢業聚餐...`

難忘回憶之一..`

 

算...`

5 High Light...`

講咪講...`

膠水....`

真係好煩...`






訪客留言 (返回 shetachan 的日誌)


natal915 於 2008-07-04 06:13 PM 發表:
回cm滴`
多d黎我個blog牙`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx~''=]
55...`一定...
Posted at 2008-07-04 07:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



t0by960507 於 2008-07-03 08:00 PM 發表:
cM t0 u`
呃`希望你早日獲得輕鬆.
不要這麼煩吧xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx~''=]
Posted at 2008-07-04 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]