"—S h e t a★...欣﹏生活事件簿
生活...開心.失落..?/我o既生活裡面...友情.親情...但只欠愛情.../
shetachan
暱稱: "—S h e t a★...欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
冇理到-]
100問...]
100問
沒有了..]
改了....
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
何承謙"Blog"
江若琳"Blog"
江若琳國際後援會論壇
張恩慈"Blog"
張浩宜"Blog"
張愷澄"Blog"
陳寶悅"Blog"
陳映彤"Blog"
陳穎雪"Blog"
楊曉媛"Blog"
歐慧蘭"Blog"
黎思婷"Blog"
錢嘉敏"Blog"
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 4096
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


小學生涯結束了..` 分類: 未分類

7.8

今日...`

放榜了...`

派進第一志願...`

廖寶珊...`

亦是畢業...`

開頭以為系課室我吾會喊...`

但系潘老師最尾個句...`

"e+正式同你地講句再見"...`

搞到我喊...`

落到去...`

喊得好西利...`

第1次系眾人面前喊...`

估吾到第1次都系最後1次...`

一路打...`

已經喊左出黎...`

 

廖寶珊系KMW格離...`

番去好容易...`

各位2007-2008年度ge六望班同學...`

你地會吾會番去牙...?`

希望9月頭個幾日...`

六望班會再次系埋一齊...`






訪客留言 (返回 shetachan 的日誌)


CMY_229 於 2008-07-09 07:41 PM 發表:
呵.." 我都係廖寶珊牙!!
可以做個fd嗎?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可以...`
9.1廖寶珊見```
Posted at 2008-07-10 04:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



natal915 於 2008-07-08 05:57 PM 發表:
我一定會番去,,,
一齊!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55`記住牙...`
Posted at 2008-07-09 01:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]