今日調左位LA~∼
我個位好差....
但冇解..
個金魚佬針對我... 調我去個肥婆後面@_@
明日九西乒乓球試練賽...我參加左
但我有成4個月冇打球
SO今日下午去練球!!!!!
希望聽日表現好d