違失的美好
捉緊每一個機會...
不能再讓自己後悔"
sheungloveee
暱稱: 呀檸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (383)
文章 (20)
(9)
未分類 (354)
好友名單
網站連結
永不寄出的情書
日誌訂閱
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 997
今日人氣: 2
累積人氣: 15910
...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28 分類: 未分類

俾某人tag左....

1.喜歡欺負的人是:我唔蝦人嫁.\/.
2. 喜歡咬的人是:我都唔咬人姐=]
3.有要好的網友:呀弓
4.要好的朋友:圓圈人都係我的朋友
5.要好的異性:老婆><"
6.有喜歡的對象:
7.心愛的人是誰:
8.有老公/老婆嗎: 有"掛"
9.有銀行戶口嗎:我都無錢...要戶口黎托""

10.喜歡撒嬌的對象是:唔識"撒嬌"=]
11.喜歡作對的對象是:同我作對的人
12.喜歡談心的對象是:芯
13.有要感謝的朋友:所有圓圈人...特別係"李"
14.有討厭的人嗎:"賤咀"囉!
15.有喜歡的人嗎:有
16.喜歡做什麼事:同佢傾計...同佢打機
17.喜歡古老的東西嗎:唔鐘意...
18.喜歡甚麼運動: 排波...
19.緊張時的小動作: 無掛...你地留意下喇/...\
20.有奇怪的嗜好:打機算嘛!?

21.喜歡什麼動物:人
22.討厭什麼動物:小朋友
23.最疼錫的朋友: 好痺""
24.最信任的朋友: 芯...
25.最討厭的朋友: 星掛...
26.最麻煩的朋友: 一高一矮=]
27.最親密的朋友:謙...haven...溫生...
28.討厭的男性類型: 人妖=]
29.討厭的女性類型: 扮野...
30.欣賞的男性類型:樣樣好!

31.欣賞的女性類型:心地好...唔好咁斯文...
32.有想扁的對象嗎:無咁ga衝動
33.不能忍受的事:煩
34.最喜歡的地方:自己間房(因為有電腦)
35.最喜歡的國家:日本ga劇集keke
36.喜歡朋友怎樣叫你:你地鐘意喇...都係一句姐
37.喜歡愛人怎樣叫你:你鐘意喇...
38.對愛人的親蜜稱呼:......好抱歉.我淋唔到...
39.想合作的人:咩黎嫁?

40.想推倒的人:咩黎嫁?
41.想得到的人:我不是得到了嗎!?
42.想放棄的人:無
43.常做的事:打機
44.必殺技:凌空番騰三周半...then跳落個無水ga水池= =""
45.對侮辱愛人的人的行動:試下咪知
46.喜歡的風格:冬天的感覺
47.遇到甚麼事會較易放棄:無掛"""
48.遇到甚麼事會較易執著:任何事關於你""
49.遇到甚麼人會較易心軟:鐘意的人
50.遇到甚麼人會較易煩燥:呀媽

51.比較喜歡浪漫還是激情:浪漫ar.....
52.比較喜歡俊男還是美女:兩樣都唔鐘意...鐘意老婆?><""
53.若給你選擇,你比較想當「攻」還是「避」:避
56.目前為止,生命中最重要的生物是:"李"
57.目前為止,生命中最重要的死物是:電腦
58.目前為止,生命中最重要的虛構物是:無""
59.目前最苦惱的是:成日激嬲你"""
60.有要推薦的網站嗎:大眾最低下果d囉

61.若有,為什麼要推薦這網站: 認識「性」=]
62.甚麼時候會覺得幸福:攬住你
63.喜歡打日記嗎:喜歡
64.會亂花錢嗎:會...成日都無錢嫁喇...
65.會亂發脾氣嗎:應該唔會
66.認為友情的態度應是:信任...包容
67.認為愛情的態度應是:坦白...關心
68.最喜歡的英文字:SUM
69.最喜歡的數字:1
70.最喜歡的中文字:愛

71.當喜歡上一個人時的心情:緊張
72.當喜歡上一個人時的行動:乜我識嫁咩!?
73.對於美女的定義:心里面靚出黎=]
74.對於帥哥的定義:型仔!?
75.對於醜的定義:唔正常
76.認為自己冷靜、理智嗎:唔認為...成日講錯野...
77.認為自己戀愛時冷靜、理智嗎:我認為戀愛是沒有冷靜和理智的
78.對於討厭的人,你會:唔理佢掛
79.如果給你三個願望:一個夠了...同你一齊...!最好唔好吵交><""
80.感到無力的事:成績

81.一看就喜歡的名字:無可能
83.請舉出幾項不可思議事件:同到你一齊...哈=]
84.請舉出自己的一個優點:冇
85.請舉出自己的一個缺點:大把
86.愛情和麵包選擇哪一樣: 愛情
87.對於自己的夢,有啥感想: 好想發多次果個夢@@!得你知=]
88.無聊時會:你係我身邊就好喇=]
89.試舉一喜歡的說話:無野好講...
90.試舉一喜歡的電影:有格仔果d@@"

91.試舉一喜歡的電視劇:18禁不禁
92.試舉一喜歡的歌曲:無=]
93.在甚麼時候最易發火:想罵人果時= ="
94.在甚麼時候最溫柔:對住你果時掛"""
95.在甚麼時候最易哭:有人話"唔準喊"=]
96.如果要改筆名,你會改? : 路人!?
97.100歲時會做甚麼:死左喇
{98}.你覺得你十年後會變成怎樣:穩閉青年
{99}.畢生宏願: 入到STMGSS...入左1a...識到你地!
{100}.再一次問及,你此刻的感想是:做左好耐

 

[101].BIN個叫你答架?? :某人

[102] .想叫BIN個答呀??: c過ge人...芯...謙...haven...camille...何津

[103] .要佢係BIN答呀??:你地的xg/qz....

[104]. 最想同中2ge 人做咩?: 1齊番學...上堂....放學...番同一個屋企=]



2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天


2007-06-21 分類: 未分類

今日...

考中文...幾簡單...差兩題唔夠時間做= ="

一路做一路訓...

作文...一開始做左個啟事先喇...5min...

跟著訓左陣...就作後邊果篇文喇...

剛剛好一頁紙...訓得好淋添...哈=]

跟著就開始唔知乜痛喇...

番到屋企/.........\直情痛到想想企直個人都難...

跟著...痛到訓左係張床到...動也不動=]

一動就痛屎...無奈也= ="

跟著查左油...訓左陣...就無事喇= ="

跟著芯...老兄...珊...琪...黎左我屋企...

嘩...好無奈...個個都din嫁!

見到好多唔應該ga野...<-----唔多講了...

呀媽番黎就問...點解個垃圾桶...

點解咁多雲吞ga?老兄的好事!

跟著佢掃地果時又問...點解咁多長頭髮ga...

你地咁多個ga好事...我望落去都真係幾多下=0="

唉...皇上同妃子係我屋企扑野...十分搞笑...

俾個妃子sm番轉頭= =""

完...聽日考Maths...加油啊!芯



2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


2007-06-16 分類:

拖字闕

唱: 王浩信, 方皓玟
曲: Edmond Tsang
詞: 方皓玟


方:赤地裡覓雪極勇敢 別無異心
東與北對分地瓦解咫尺灰塵
黃:
雪泊中滴血存在過可更吸引
佈滿漫天雨降下抬頭是傷感
黃:
曾經感激抽空探訪 你說最深愛是我
最壯觀落霞別要滔光
方:
情感哪怕窺看 似荼靡盛放
如果會氣絕生還離去最後別要擋

@
方:
如告別才是永恆 刻骨也銘心
猜不透的掌紋 都過份性感
黃:
愛是華麗旅行 這麼遠那麼近
合:
同步卻陌生 (然後發覺沒原沒因)
方:
腳下埋伏刺針 多得你狠心
黃:
經典留待下世重溫
合:
唱出的無餘韻 重覆(再)唱哪會合襯 (怕更傷心)@

方:
繼續唱下去或會失平衡重心
要爭冠軍完全沒可能不聽不問
黃:
沈下八度現場感人聲線劇震
合:
勉強幸福人神共忿無謂愛你甘心去忍

Repeat @

合:
難道我 (是次等) 為你等
未說出 (別說出) 別要苦苦追問
合:
痛亦捱下去 做你好友定更親
就算拖手抱緊誰會慶幸



2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


2007-06-02 分類: 未分類

今日...

嘩///\\\悶爆= ="

9點先起身...

跟著...同細佬默書...

跟著...就同德德b同BB芯玩勁舞...

跟著...就///\\\好悶...

跟著...睇電視&食飯...

跟著...睇到殘酷一叮...果個人超似鄭中基啊!...笑到look地= ="

跟著...睇香港小姐@@...今年無乜掂野...香港ga男仔...失望...

跟著...仲未知會點= ="...去沖涼



2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


2007-06-01 分類: 未分類

今日...

...今日好正ga一日!

第一堂MS Chui 哈...又見番校工喇!

無端端...楊屎"訂"左張紙俾袁偉皓(班長)= ="

佢地就"訂"黎"訂"去喇...咁有一下"訂"到我...

我就"訂"喇...跟著就愈黎愈多人喇!

當個Ms 徐一令轉面寫野...我地就係到"訂"...好玩啊!笑死kaka

小息繼續玩...玩玩下成班"賤咀"啤住曬= ="

跟著佢地係到做1d類似開會ga野...我覺得就係...「c奶買送」咁lo

理得佢,,,

跟著lunch...「電飯煲」請左隻包我食...就落去玩閃避球喇!

哈哈...正啊...不過應該係最後一次...要溫書喇...

換3果時去左睇戲...kay po哈哈!低死...!

上pe...呀sir講...好多野...先講急救...以下冊減1000字

跟著講肺活量///\\\又冊減1000字...講完就PP  lu...

PP我地3個男仔搓波...仲有一班女仔係旁邊傾計= ="

但係文西就自己一個打...唉...最衰有鄭xx同袁偉皓/.....\

幾悶ga一個pp...不過好心涼^^v

放學玩左三場閃避球...就上左圖書館...走果時...

on9星又發揮佢ga   on9本性...超大力咁推到門...大聲到啊!唉...

早知講佢個名俾Ms lee聽喇...

放學5個人喇...haven同camille真係好襯啊!

袁偉皓...冼浩文...布詠欣...蔡銚祖...潘朗星...憎你地lo= ="