違失的美好
捉緊每一個機會...
不能再讓自己後悔"
sheungloveee
暱稱: 呀檸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (383)
文章 (20)
(9)
未分類 (354)
好友名單
網站連結
永不寄出的情書
日誌訂閱
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 997
今日人氣: 6
累積人氣: 15914
...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


2007-08-03 分類: 未分類

哈哈"

好耐無打qz  lu...掛住打機"""

日日都係咁過喇...

1.起身打機(7:00-8:00)

2食飯(11:00-11:10)

3打機(11:10-15:00)

4繼續打機/出街(15:00-18:00)

5食飯"(18:00-18:20)

6打機/睇電視(18:00-22:00)

7沖涼(10min)

8  SMS  with  某人(直到頂唔順囉")

 

以上就係每日我暑假既時間表喇".哈哈"成隻豬咁"

 

祝小米生日快樂".

兩日後就到我既生日喇!/................\



2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


2007-07-28 分類: 未分類

"_______"

今年可能都係得自己1個"

不過都多謝謙仔佢地既心意"

唉"成日都係到打機"漫無目的- "-

今晚""係到睇殘酷一叮果時"

見到有條友係到求婚@@~!

當初以為佢想加秒...做戲"

點知係真嫁"好浪漫啊><"

咁多人面前求婚""哈"

仲有咩要打呢?.?

今晚煲左番薯糖水"切到d番薯好怪- -" : ]

應該無野打喇掛- -"

係喇"果個咩日誌遊俠唔好黎我個qz  plx=-=

多謝合作"

最後就多謝咁多人黎我qz- - "係超多人"



2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


2007-07-27 分類: 文章

「生日快樂」,我對自己說。

今天是我的生日,感覺沒有什麼不同。或許,一個人安靜的過生日也是一種享受。

「生日快樂」,我對自己說。

曾經是誰說會陪我渡過浪漫的生日?
曾經是誰說會祝我生日快樂?
曾經是誰說會把我放在心中?
曾經是誰說會讓我一世快樂?

那些說話的人,已經被記憶的河流淹沒;
那些動聽的話,已經變成曾經,已經被那個他深深遺忘;

那個單純的女孩,已經不再相信誓言;
那個等待的女孩,已經在人生的旅途上踏上了成熟的台階,開始把生命的鏡頭對準了世界,開始把人生當作是藝術來享受,用寬容來換取生命的寧靜和安詳。

那個他已不在記憶,那個他已不在回憶;

我依然是一個人,度過孤單的生日;
我依然是一個人,度過幸福的生日;

雖然被遺忘或許有些孤單,但何償不是一種幸福?!
至少,我的心裡充滿了幸福。 因為,還有人在為我祝福著。

「生日快樂」,我對自己說。

在我生日的這一天,讓我為自己寫下一篇紀念。
讓我對自己說:「生日快樂」,對著夢中的蠟燭許願、祝福……

Picture

我知道傷心不能改變什麼 那麼讓我誠實一點
誠實難免有不能控制的宣洩 只有關上了門不必理誰
一個人坐在空的包廂裡面 手機讓它休息一夜
難想切割切掉回憶的畫面 眼淚不能流過十二點
生日快樂 我對自己說 蠟燭點了 寂寞亮了
生日快樂 淚也融了 我要謝謝你給的 你拿走的一切
還愛你的一點恨 還要時間才能平衡 熱戀傷痕畫面重生
祝我生日快樂

 

轉貼"



2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


2007-07-25 分類: 未分類

你的生活過得好嗎"?

分手的事實還不能接受!?

 

哈無端端做乜會打qz嫁"

由對果次出街開始"我已覺得"你對我唔同左"

當我問清楚你"亦都預左係咁既答案"

都已經5日了"呢五日...

打機...做家務...做功課...食同訓"

總之唔會俾自己有得閒既時間"

夜晚...竟然有個好傻既人陪我sms...估唔到呢""

應該都差唔多嫁喇"應該要正常番嫁喇"/.\



2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:= =" )