違失的美好
捉緊每一個機會...
不能再讓自己後悔"
sheungloveee
暱稱: 呀檸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (383)
文章 (20)
(9)
未分類 (354)
好友名單
網站連結
永不寄出的情書
日誌訂閱
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 997
今日人氣: 9
累積人氣: 15917
...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


2007-09-13 分類: 未分類

今日...好遲...

上堂悶死人喇/............\

打左成個lunch 熱死

相信係最後1次打波- -+

.........

唔知點解無精神...唔開心= ="

俾呀媽問長問短- -"

...好憫- -癡左線啊/...\

好似第一次無端端打粗口- -""""""""""""""

死喇......= =""""

放學又係打波喇...

答緊車果時....=,=之後唔打喇...



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:唔好問我 )


2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


2007-09-10 分類: 未分類

今日...早番喇...勁抄Maths- -

個Ms洪好可怕= ="

上堂...第一堂IH...分組= =

無端端...我部電話響左- -""""""""""""""""""""""""""""""

驚死= =Ms Yip聽都扮聽唔到...

過左15min...

又響...吹漲了= ="關左機都會開機再響/...........\

Miss又扮聽唔到...好彩...呢個Miss唔理姐...

......呢一堂好可怕= ="""

中文....講書...好似無講過咁= =

Maths  未抄完...無罵= =點解既?.? 

罵未買暑期作業果個買左5個字...跟著教左1條數...落堂

悶=.=

Engx2  過得好苦啊...悶到死人...

Lunch...俾人昆左去大快活食= ="班人吹水既

食完都答9...咁耐既...抄功課...係咁俾人"失"d唔知乜黎...= =

跟著上三堂CL

部機輕左2次...做部功課做左3次都做唔成...唉...

放學打左陣波...好耐無打過lu...廢的=,=



2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


2007-09-07 分類: 未分類

今日遲左起身8點先番到學校

終於搵番失蹤兩日既英文書- -"

無帶locker銷"時" 唉"

搞到係咁去借書- -

lunch去左食KFC  Haven.\/.下次選個好d既位喇= =

番到2A都差唔完lunch...就係果時

俾人老粒左300+部手機= =無奈

放學去左打波...悶死左...

聽講今日好多人喊...奇怪

聽日要去補習班shit



2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


2007-09-06 分類: 未分類

成個月無打個qz喇'''

都唔錯啊...成個暑假都係打機

e幾日先係咁抄功課- -"慘"

唉"""班主任係Ms YU  俾友玩野既

俾佢針對- -"無奈""

今日呢  Lunch之後就勁胃痛喇- -"定期M痛

最衰無去身體檢查...唔係叫醫生同我cheak下我係咪女仔=,=

番到屋企仲係痛= ="玩我咩.........訓左覺無事= =|||

番到屋企玩左陣勁舞...

發覺左d野...唉...傻了

唔用xanga  lu  太多唔識既人- -

唔知咁耐無打   仲有冇人黎呢?.?.

黎過既留個cm喇/...\