違失的美好
捉緊每一個機會...
不能再讓自己後悔"
sheungloveee
暱稱: 呀檸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (383)
文章 (20)
(9)
未分類 (354)
好友名單
網站連結
永不寄出的情書
日誌訂閱
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 997
今日人氣: 1
累積人氣: 15918
...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


2007-09-26 分類: 未分類

好耐無打過qz喇...

呢排無乜時間"

講番琴日先...

中秋...約左d人8點鳴琴等...

...上到去...係玩得幾開心既...一開始

then...就悶死了...淋番d野...哈哈...

自己1個燒蠟燭都唔錯啊*_*

玩左陣...唔記得左邊個整到芯姐好痛+發火@@"

就走左去蝴蝶灣...玩=_="係到打曬俾全部人///\\\無人理我...

跟著就勁send  SMS"唉...今年的中秋...一點氣氛也沒有"

...跟著老兄叫我地去富泰...咁咪去囉...<原來好難去的/.\>

去到見到芯姐條仔...@@有車...勁野!

知到左..d野@@"!

跟著就好悶...

2點番左黎...好支力....訓左

今日...悶啊...

聽日又要番學喇/........\



2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


2007-09-22 分類: 未分類

呢排有d唔正常呢///\\\

很多人都這樣說"

唉...同呀媽吵左兩日...

/...\唉...喊埋...好耐無喊過喇...失敗是也

呢排唔係好掂...今日仲病埋=,=好辛苦呢...

我去訓了...明天再打...

=___________=|||



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


2007-09-19 分類: 未分類

//\\無乜時間打...

今日好早番到學校...

好似無事了...

一直都在抄功課...<勤力嗎!?>

悶悶啊

個外國佬d堂超悶啊z_z

請果d唔係people既人轉台...悶死我喇=.=

lunch...落左去搓左陣波...then..玩閃避球...唉...笨重了...kaka

跟著上H.E.  Ms wan發火=,=1d都唔可怕既...

上左堂半...就去左聽學生會辯論lu...

d問題好串啊...不過都係撐稻草人嫁!

放學正blog...其實係做呀4"姐...是但都係做功課姐"""

清左場之後又打左陣波...

 


對你產生了奇怪的感覺...嘿嘿

 



2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


2007-09-18 分類: 未分類

又忘了打qz...

呢排...一放學番到屋企5點...

做家務/功課...暈了

做完都10喇...

唉...今晚有d唔舒服...病了嗎?.?

qz加左首歌...俾d意見...多謝某人的靈感/....\

訓覺lu



2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


2007-09-16 分類: 未分類

又幾日無打qz  lu~~~

唉....日日掛住打機...唉

終於都2轉左喇...(你地都唔明嫁喇=,=)

唔知點解咁多人add我=.=個個都係女仔=.=

唉...無奈也...琴晚聽左1半恐怖熱線就<支力>到訓著左.....

我係咪真係有d問題?.?

今晚要聽曬啊...功課1d都做啊..死喇死喇/..................\

週記照日記寫@@"Maths今晚1路聽1路做...應該ok既

聽日番學有咩做呢....""???會唔會好尷尬呢...唉"

上堂得閒既搵我SMS喇...悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶

~~~_________________________________~~~

後悔...×╳明知:-~沒有結果↘*也痴著等下去●=//