又幾日無打qz lu~~~
唉....日日掛住打機...唉
終於都2轉左喇...(你地都唔明嫁喇=,=)
唔知點解咁多人add我=.=個個都係女仔=.=
唉...無奈也...琴晚聽左1半恐怖熱線就<支力>到訓著左.....
我係咪真係有d問題?.?
今晚要聽曬啊...功課1d都做啊..死喇死喇/..................\
週記照日記寫@@"Maths今晚1路聽1路做...應該ok既
聽日番學有咩做呢....""???會唔會好尷尬呢...唉"
上堂得閒既搵我SMS喇...悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
~~~_________________________________~~~
後悔...×╳明知:-~沒有結果↘*也痴著等下去●=// |