今日係5日假期既第一日^__^
唔知點解今日會咁開心^0^
今朝...傻婆話俾迫去左上水/_\"真係慘呀...
不過...應該都幾好玩喇可^^?
晏就...d人出曬去呀^^
自己1個係屋企...
將部腦較到最大聲...訓係床到聽歌^3^
感覺很正的^0^很開心^0^很滿足^0^很自由^0^"
1面聽1面腥SMS...太正了^3^
訓係到,,,乜野煩惱都無^0^又測完驗><"日日都係咁幾好^.^
講番d成績先^^今次都幾滿意丫
Eng 25/50 <-----合格便足夠了><
SCI 51/100 <-----奇蹟地...合格左呀><派卷果刻叫左出黎丫~^3^~
IH` 8/50 <-----單位數字呀><未裸過架^^"下次要溫書先得^3^
Maths75/100 <-----比預其中差左牙><唉...要溫熟d reson先得...考試175上><
對左咁多!?我記得咁多咋...
係咼...我琴晚幾經辛苦...冒住吉穿手指既危險...整既類似手機套咁既東東...
我好比心機架...不過仲未完成架^^做好心理準備...好醜的^0^
3
...
...
...
2
...
...
...
1
...
...
...

哈哈...我的傑作喔^_____^v大成功>3<
等陣係相簿加相先^33^
好耐無打過咁長喇!!!
|