違失的美好
捉緊每一個機會...
不能再讓自己後悔"
sheungloveee
暱稱: 呀檸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (383)
文章 (20)
(9)
未分類 (354)
好友名單
網站連結
永不寄出的情書
日誌訂閱
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 997
今日人氣: 6
累積人氣: 15923
...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


2008-05-01 分類: 未分類

今日係5日假期既第一日^__^

唔知點解今日會咁開心^0^

今朝...傻婆話俾迫去左上水/_\"真係慘呀...

不過...應該都幾好玩喇可^^?

晏就...d人出曬去呀^^

自己1個係屋企...

將部腦較到最大聲...訓係床到聽歌^3^

感覺很正的^0^很開心^0^很滿足^0^很自由^0^"

1面聽1面腥SMS...太正了^3^

訓係到,,,乜野煩惱都無^0^又測完驗><"日日都係咁幾好^.^

講番d成績先^^今次都幾滿意丫

Eng    25/50  <-----合格便足夠了><

SCI    51/100 <-----奇蹟地...合格左呀><派卷果刻叫左出黎丫~^3^~

IH`    8/50     <-----單位數字呀><未裸過架^^"下次要溫書先得^3^

Maths75/100 <-----比預其中差左牙><唉...要溫熟d reson先得...考試175上><

對左咁多!?我記得咁多咋...

係咼...我琴晚幾經辛苦...冒住吉穿手指既危險...整既類似手機套咁既東東...

我好比心機架...不過仲未完成架^^做好心理準備...好醜的^0^

3

...

...

...

2

...

...

...

1

...

...

...

哈哈...我的傑作喔^_____^v大成功>3<

等陣係相簿加相先^33^

好耐無打過咁長喇!!!



2008-05-01 分類:

鄧麗欣 方力申~我的最愛
作曲:雷頌德
填詞:Tim Lui
編曲:雷頌德
監製:雷頌德

方:離開以後首次遇見
鄧:從新對望聽你聲線 
方:太慣看你左邊笑臉
鄧:差點想碰你的肩 輕觸那殘餘心事 

*方:我們分開 怎麼始終行不開 想捉緊當日精彩
鄧:或是害怕完全淡出你那份愛 離場後跑回來
方:不知可算應該
鄧:貼身不再但卻貼心裝載
方:隨時代你哭 處理淚流
鄧:而後備兩手是否足夠 即使那日放了手
方:雙腳似未學會走
合:停留在這段情
方:不懂去
鄧:退守
方:全部舊記憶 這刻重遊 
鄧:重拾舊愛都或太荒謬
方:運氣不夠
鄧:牽不了手
合:也算得今世獨有
合:對你太好怎會累透

REPEAT*

方:如心跳是可以避免
鄧:縈繞卻是你的聲線
方:慣了照顧的不會變
鄧:不告別也不發現 對你愛顧早蔓延

合:對你再好不會廝守



2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

今日...遲左出門口/_\"

對唔住呀...傻婆>33<

番到學校...熱...悶...打果隻手機GAME=.="成日俾人秒=0="

跟著上堂,,,Ms yu無番...楊太代課...幾無聊下=.="又係玩手機...

之後...就IS=.="聽書!_!

LUNCH...無波打/_\"我的排球愈黎愈差了/_\"要努力喔...

之後Math...跟不上進度...可惡/_\"特然發覺自己咩都差左咁=.="

放學...去左果個好無聊既活動=,="浪費時間!!!

聽日準時起身^___^

改左日記歌^0^估中有將=.="好大份架!!!



2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


2008-04-17 分類: 未分類

依家係8點3,,,

好悶...好煩...好開心!?搞唔清楚=,="

只想...沖個涼訓教好!!!就係咁多,,,

累/_\"!

 

做乜打左d咁既野=_="



2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: