違失的美好
捉緊每一個機會...
不能再讓自己後悔"
sheungloveee
暱稱: 呀檸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (383)
文章 (20)
(9)
未分類 (354)
好友名單
網站連結
永不寄出的情書
日誌訂閱
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 997
今日人氣: 18
累積人氣: 15935
...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 分類: 未分類

....過去了=)

終於搞店曬...有教好訓了-3-!

呢兩日都好忙...咁搞白事~.~

經驗過呢d...真係想唔生性都唔得-3-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1個月好難過呀-3-

先過左2日...

我會等妳的答案...

亦會兌現我的承諾=)

 

打機先xdd



2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


2009-11-04 分類: 未分類

呢排凍wa...

大家著多件衫...

唔好凍親呀=)

今朝同cm番學^^

不過無乜野講/_\"

俾芯姐見到添-3-!

番到去溫書...

考phy...

衰左...唔夠時間呀...多野寫到乜咁...灰左...

跟著中文....上上下被人叫落去捐血x)

唔洗作文-v-正!

落到去好淆底囉-.-"

直到d針吉左落黎...

原來唔好痛架咋-v-鬆曬=)

1路捐1路隱隱作痛-3-

之後...捐完上番去都小息完喇-3-

上phy...好多野記...不過...打多兩日機先理喇XD

lunch好肚餓-3- 捐左血既關係...?

maths...太容易喇XD 唔好打我-v-

OLE...原來mads 佢好搞gag架XD  笑死左-v-

放學...緊係沖番黎打機喇^^

今日做左善事...真係心情都靚d -v-

 

人只得一個 需要太多 而手得一對 最愛太多

如未有飲歌 似唱著半首情歌 與我拍一半拖 怕甚麼



2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


2009-11-02 分類: 未分類

今日呀爸放假...

無得on msn-3-

無得打機/_\

只好溫econ喇...

 

真正的朋友沒有幾個,,,

好假...



2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


2009-11-01 分類: 未分類

哈哈-3-

我又變番單身喇...

係咪好無奈呢-.-!

...很對你不起...

 

今日又訓到12點-.-

因為琴晚太夜訓喇-3-

以後應該會11點左右訓-3-

 

跟著...

 溫書-3-

抄曬重點就算了...

無心情溫/_\"

都係禁止唔到自己打機xdd

v中左兩次毛毛-v-

好神呀我-v-滿足=)

聽日考LS等死喇^^

 

如相處悶透後 如相愛沒永久 人總貪心滿足一切都不會夠 

無野打...

post歌算-3-

七年

主唱:方力申.鄧麗欣
作曲:Walter Wong
填詞:方杰

鄧:甜美地邂逅 十指想緊扣 為何今天掩著耳走 不敢深究
方:最初的迷戀 在暗中化作了忍受 
合:這經歷那位 沒有 

方:從前的熾熱懷念 何時冷卻變生厭 
鄧:當感覺變舊 彼此早有意逃走 
方:是慣性 鄧:是欲求
方:若不捨 鄧:想補救 
鄧:怎麼總是慢慢放手 

方:如相處悶透後 如相愛沒永久 人總貪心滿足一切都不會夠 
鄧:倒轉了沙漏 不見得可改寫春秋
合:還是要 承受路上氣流

方:如天意未接受 如相信是永久 求可忠心縱使經過不少引誘
鄧:擁抱的感受 不帶半分的擔憂
合:罕見但也許還有 
鄧:曾看重自由 便解開手扣 為何今天竟在顫抖 擔心所有
方:明明沒出錯 無緣無故也要遷就
合:這考驗那位 沒有 

方:從前的熾熱懷念 何時冷卻變生厭
鄧:當感覺變舊 彼此早有意逃走
方:是妥協 鄧:是盡頭
方:若不捨 鄧:想補救 
鄧:怎麼總是萬樣借口 
方:如相處悶透後 如相愛沒永久 人總貪心滿足一切都不會夠
鄧:倒轉了沙漏 不見得可改寫春秋
合:還是要 承受路上氣流

方:如天意未接受 如相信是永久 求可忠心縱使經過不少引誘
鄧:初見的溫柔 失散於幾多山丘
合:肯找尋也許 還有
方:戀愛 鄧:穿過歲月後
合:怎保存到死 還有



2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


2009-10-31 分類: 未分類
今日整左個新既播放器=)
希望大家鐘意喇...
多d黎 多d留cm喇^^

1. 方力申&鄧麗欣 - 七年
2. Chloe Chu - 我愛你很多(得閒我就唱呢首歌架喇xdd)
3. S.h.e - 安靜了
4. 周杰倫 - 安静
5. 周杰倫 - 說好的幸福呢
6. Shayne Ward - No Promises(朋友叫我聽多d英文歌學英文-v-)

下星期1連考4日...
1.通識(好多野背)
2.經濟(易就易...不過又係要背definition)
3.物理(好難呀...為左興趣努力^^)
4.英文(shit-.-)

努力呀!!!+_+