又番學lu~.~
功課...有改善喇^0^
我做左幾樣...差幾樣咁喇...
和妳總像很陌生般...連同學也不如/_\
maths...quiz-3-唔識1條呀...
睇黎我要溫番第1課先得-v-
跟著英文堂落118帶左maths功課去做~.~
成堂做左1條數掛住吹水-3-
兩堂LS 睇新聞透視-援交自白wow
d人係咁話自己好"污租"-3-但聽語氣好似無後悔過-,-
有個仲形...
咩15歲出黎做
做2年金盤洗手
出黎升lv 做雞頭(領班)
形咪到呢-,-可能小弟見識小-3-
之後就好悶...等放lunch-.-
係lunch果時得知自己要打班閃無奈-___-"
好彩楊同學趕到番黎-3-呼...
好精彩XD大炒唔知5x班
勁野-v-!果個男仔咁-6架-3- 爆2次都唔死-3-
跟著悶悶悶-___-"班男仔din架咁中意除人隻鞋既-.-
放學去左開地理會-,-我裝會負責
map reading 中2組+frield trip 請勇躍參與XD
放學我做左衰人-3-d人叫我整board我走左佬-3-
聽日就陸運喇~.~
參加左既朋友加油呀=)
你地睇唔睇都好-3-
聽下有冇歌-3-
唔該曬^^ |