9月11日"
今日晏左小小出門口"
就見到我個呀囡..1b既同學...仲1c既同學^^"
哈哈...傾計既時間過得真係快^0^"
番到學校...做功課...開locker..."
then"落去早會! fukk/....\"熱到死囉"又要講咁耐!.!.!.!
跟著上Music...睇黎...考Music"oral"會好難囉!/_\"
之後...英文...好舒服^^...咁訓教zZzZ"
then"小息...去搵人...-.-"又唔係到囉!.!"唔緊要...下次再搵你...一定要見到你個樣丫><""""
同班1c既同學仔傾左陣就去換衫-.-"好熱呀..."
今次既跑街時間4"31 唉...太耐無做運動喇-,-"
之後教標槍"陸運有野玩@v@"點解我次次都"死槍"架/_\"仍需努力!
lunch...叫左你...你...唔黎...算喇...落1c...之後再落左去打波...
失敗"太耐無打!?定我跟本沒有天分/_\"...唔緊要喇...俾d信心自己!_!我得既^0^!
上maths...現在還懂...但得很擔心...遲早會跟不上...加油喔><!!!!
之後去聽講錯...好似唔錯...我既英文應該會有進步^.^"
放學...執野...點解我張台好似好亂咁既/0\"!之後落左去打波...
睇黎...我番黎喇^.^需要扣球...仲係無信心...但係...開波同守波都好左好多呀^3^"好開心呀^^!
不過呢...就真係好熱呀...好臭呀/.\"!...但係...唔知點解...今日打波好有信心的說^.^"
哈哈...joejoe好白癡呀^0^爆tie @v@真係白癡呀@v@"
委番屋企...我好臭呀/.\"睇黎要買部單車先得><"
.....................................................................................................................................
老婆...對不起...我幾天沒送你了......對不起/_\"
我仍需努力的東西...標槍!扣球!數學!英文!信心!
...還有...對你好1點...要努力喔>v<!
.....................................................................................................................................
曾逐晚倒数 为见您准备
愿您快点 又与我一起
寂寥足足一个月 由电话减少距离
而徧徧竟不知 怎说起
是太想念您 超过了预期
只想可拥着您 然後吻您
由这一分钟 我一生 就只有您
明日纵使不堪 阻不到我用心爱您
让我终於都明了 明白您比生死重要
连话语 也没法盛载得起
I’ll give my life to be
near you in every way
For I have nothing left to
be here on this Earth today
让我终於不动摇 这改变因您
原谅我却试过伤害您
逐秒扩张 惦记您滋味
合上眼睛 像与您一起
为何分开一个月 如在孤岛给隔离
寻不到飞得走的客机
我唱这首歌 为您
大概這是我想說的...
我會記住的...把微笑留給傷害你最深的人" |