違失的美好
捉緊每一個機會...
不能再讓自己後悔"
sheungloveee
暱稱: 呀檸
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (383)
文章 (20)
(9)
未分類 (354)
好友名單
網站連結
永不寄出的情書
日誌訂閱
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 997
今日人氣: 11
累積人氣: 15928
...


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

2008 年 11 月 19 日  星期三   晴天


2008-11-19 分類: 未分類

今日好唔開心...

唔知點解...唔通我真係無fd...

覺得自己好似乜都無咁...

唉...不過人緣呢d野...有就有...無就無架喇-3-

我們是否有點誤會...?

為何...你不理會我...見到我只是一句hi...

見你跟其他男生有講有笑...

心很痛...有點憤怒...不過...你喜歡吧...

你一向都是這樣的冷淡?

還是只會這樣對我?

 

唉...睇黎...今晚只好自己一個喊了xd

唔知點解...琴晚都e家都好想聽呢首歌-v-"

聽左...舒服曬XD

愛你還愛你

曲:申升勳
詞:林 夕
編:Ted Lo
監:雷頌德

等你有日能抽空
大家趁事情未凍
而心也仍然未太痛
我想講出口
彼此各有所夢
誰令你更器重
當初嫣紅漸化灰燼
等你確實還不懂
認輸禮物還是免送
恐怕突然未夠勇
對你講不出
因他你已心動
還是撤退任你造美夢
別來相送
輕輕的走
連雲彩一片也沒帶走
以免你要
記起我略略難受
無謂記起可否接受
我怕不捨
然後盼你問候
想你但愛著你還愛著你
但放棄理論因不想逼你
我很想嬲你
但是太自覺怕變小器
舊日我或太盡力遊戲
明白你也就原諒你
出走是最後
最後去就你
Wo……
用我器量痛苦去寵你
讓你生活前度就忘記
瞞著你
I'll be missing you



2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天


2008-11-18 分類: 未分類

好耐無打過喇...

今朝...等人xd 難得我咁早-3-係到食西北風-,-"

跟著去1e睇下老婆番未...係未既...

之後打左場乒乓波xd 2個字   -6 ^0^"

最後都輸左T^T好屎呀我><

之後去左1C "捉"象棋^^ 唉...俾人sm死左-.-將軍無棋...唉-3-

之後番上3a...做功課...上堂玩到din曬...din完就訓...訓完又din-v-"

之後就話咁快就lunch...負資產中xd...食炒麵...食完就...捉左場棋..又輸T^T

落左去打波...太耐無打喇...好好好廢呀!!!

上番去上堂...悶...成日都掛住老婆><

之後去左...聽個talk  關於野外定向的...

唔知果日會點呢>< 要努力呀>3333<"!

之後就番左屋企喇...

 

感覺慢慢的疏遠了...''

我也不懂得如何去維繫...''

我真的很想1整天在有妳陪伴既^3^

 

你的生日禮物...我遲d補送><

仲有個願望淋到未呢XD?

補番句先...老婆 生日快樂<333



2008 年 11 月 1 日  星期六   晴天


2008-11-01 分類: 未分類

這日記的一切都已成過去...

由這天開始...

1切都會重新開始^^



幸福的定義是什麼? 分類: 文章

幸福的定義是什麼?
怎樣才算是幸福?

有人說:「幸福是有味道的。」
如果是真的話,那酸甜苦辣四種味道,哪一種才是幸福的味道?
是酸?是甜?是苦?還是辣?

我曾經渴望自己能夠在一場刻骨銘心的戀愛當中,感受到幸福的味道;也曾經想過寫一篇扣人心弦的故事,來刻劃幸福的模式;更曾經想過到一些充滿浪漫色彩的國家,讓腦海充滿幸福的記憶。然而,當我知道世界上還有很多人,生活在貧窮困苦的環境中,飽受飢餓及疾病的煎熬,我開始為自己衣食無缺、生活無慮而感到幸福;當我知道全世界有數以千萬計的失明人士,生活在黑暗世界之中,我開始為自己還擁有能夠看清所有美好事物的眼睛而感到無比幸福。

原來,太過刻意去尋找幸福的來源,只會換來辛苦與疲憊。相反,用心去體會、用心去感受、用心去珍惜身邊的一切,幸福已經可以垂手可得。

我不會再去追問幸福是什麼,因為我終於明白,幸福其實很簡單,不需要苛求,也不需要苦苦尋找,它早已在我的身邊,觸手可及。

Picture



2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


2008-09-11 分類: 未分類

9月11日"

今日晏左小小出門口"

就見到我個呀囡..1b既同學...仲1c既同學^^"

哈哈...傾計既時間過得真係快^0^"

番到學校...做功課...開locker..."

then"落去早會!  fukk/....\"熱到死囉"又要講咁耐!.!.!.!

跟著上Music...睇黎...考Music"oral"會好難囉!/_\"

之後...英文...好舒服^^...咁訓教zZzZ"

then"小息...去搵人...-.-"又唔係到囉!.!"唔緊要...下次再搵你...一定要見到你個樣丫><""""

同班1c既同學仔傾左陣就去換衫-.-"好熱呀..."

今次既跑街時間4"31   唉...太耐無做運動喇-,-"

之後教標槍"陸運有野玩@v@"點解我次次都"死槍"架/_\"仍需努力!

lunch...叫左你...你...唔黎...算喇...落1c...之後再落左去打波...

失敗"太耐無打!?定我跟本沒有天分/_\"...唔緊要喇...俾d信心自己!_!我得既^0^!

上maths...現在還懂...但得很擔心...遲早會跟不上...加油喔><!!!!

之後去聽講錯...好似唔錯...我既英文應該會有進步^.^"

放學...執野...點解我張台好似好亂咁既/0\"!之後落左去打波...

睇黎...我番黎喇^.^需要扣球...仲係無信心...但係...開波同守波都好左好多呀^3^"好開心呀^^!

不過呢...就真係好熱呀...好臭呀/.\"!...但係...唔知點解...今日打波好有信心的說^.^"

哈哈...joejoe好白癡呀^0^爆tie @v@真係白癡呀@v@"

委番屋企...我好臭呀/.\"睇黎要買部單車先得><"

.....................................................................................................................................

老婆...對不起...我幾天沒送你了......對不起/_\"

 

我仍需努力的東西...標槍!扣球!數學!英文!信心!

...還有...對你好1點...要努力喔>v<!

.....................................................................................................................................

曾逐晚倒数 为见您准备
愿您快点 又与我一起
寂寥足足一个月 由电话减少距离
而徧徧竟不知 怎说起
 是太想念您 超过了预期
只想可拥着您 然後吻您
由这一分钟 我一生 就只有您
明日纵使不堪 阻不到我用心爱您
让我终於都明了 明白您比生死重要
连话语 也没法盛载得起
I’ll give my life to be
near you in every way
For I have nothing left to
be here on this Earth today

让我终於不动摇 这改变因您
原谅我却试过伤害您
逐秒扩张 惦记您滋味
合上眼睛 像与您一起
为何分开一个月 如在孤岛给隔离
寻不到飞得走的客机

我唱这首歌 为您

大概這是我想說的...

我會記住的...把微笑留給傷害你最深的人"