1218就咁過左...
我竟然無感覺-v-"
睇黎我完全放低曬lu^0^
屋企人番曬大陸...
得番我同細佬係屋企...
琴晚打機打到2點XD爽!!
不過今朝唔知醒~.~
遲左好多-.-好彩趕得切搞好個look-,-
跟著早會~
成班1齊遲到-v-
跟著sing-con喇!
唔知點解班班都好似唱得好細聲咁既!?
叫我地去準備果時...真係好震XD激緊張的說-v-
let's party XD
我地個idea唔錯-v-
好hi的說!!!
有d可惜既係...音樂太細聲...
有d快左-3-
之後...聽到我地贏左XD成班1齊勁叫-v-
但係第2個獎...我呆左-3-
我覺得4A拎會適合d-3-不過是但喇XD
跟著d人番到去係咁影相-v-!
我...只係坐埋一角kaka~
好似影左3-4張相~.~ 希望唔好流出~.~
跟著週圍走~
搵bb=)勁耐無見你喇xdd幾時都係咁搞笑kakaXD
之後落番4b鋤2~.~今天運氣麻麻/....\"
雖然無乜輸...但俾人炒左下13張-,-凸
之後放學...去打機...又用我最愛既加仔XD
太強喇 kaka
平安夜細佬仲要話同人打機打通頂...
唉~自己過喇XD
|