MySpace Music Playlist at MixPod.com
今日...個鬧鐘響左勁多次...我都唔願起身=,="
番到學校...算早...溫書...""''''''''''
考試了...無溫過呀...唉...好多唔識..."
30多分是空白=)不過還有信心合格...!!
之後就小息=.="玩到din曬的"無野好講"
之後就一路訓一路聽"好簡單姐...!!
明天考中史///\\\"應該放棄嗎!?
今日...掛住打機遲左番學=.="無言
跟著一回到去就聽到...呀檸你都"幾早wo"- -
一黎就考IH...一派卷...訓教=.="訓到咁上做下訓下...幾好=)
淋尾果part...唔識...空左"無左10分/___\"這份卷最多都是緊緊合格吧..."
放了...就在天安門的那條樓梯坐...8個字之後...老婆考完了...
一起放學,,,以下的在第二到打
完=.=
今日...很早起了身...凍死了...
真的很冷啊!六點九打電話叫輝起身打機=)
震下震下咁行...幾經辛苦,,,先換好衫番學-.-"絕無誇張@@
跟著行去答車...超大風的...
沒心情打了...
為什麼大家都變得這麼情緒化/____\"
十分討厭.\/.