| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
| [//]QAQ |
分類: 未分類 |
今天派chin test的說;;
心想:::這次肥佬了``
要是我能pass的//1定即刻去捐$$-,-
wow合格了wow
20/40-_-v
很差的說吧-_-?!?
because..
i haven't stuied^_^
d主旨成4分架/0\
唉-.-真系fk-.-
|
| 發表時間:2009-11-06 07:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
| ya*v*Mr.Kwan係我地個組*v* |
分類: 未分類 |
超爽l0r*v*
Mr.Kwan竟然係我地個組^v^
正到佢丫-v-
Mr.Kwan~Mr.Kwan~Mr.Kwan~
Mr.Kwan~Mr.Kwan~Mr.Kwan~
Mr.Kwan~Mr.Kwan~Mr.Kwan~
Mr.Kwan~Mr.Kwan~Mr.Kwan~
Mr.Kwan~Mr.Kwan~Mr.Kwan~
1216.1216.1216.1216.1216.1216.1216=)
my birthday^v^
記住送禮物呀^v^ |
| 發表時間:2009-11-02 06:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 1 日 星期日  |
| kei哥哥^_^ |
分類: 未分類 |
死人kei哥哥-.-
自己飛左去UK
都吾同我講聲-.-
好彩我知姐xdd
kei哥哥係facebook到add了我
都吾知-,-
真低能-.-
岩先同佢傾msn^v^
真係慘/0\
人地岩岩起身/0\
同佢講幾句野/0\
就要say bye/0\(佢個邊夜晚2點了xd)
kaka``kei哥哥好得意xdd
kei哥哥12月番黎^_^
咁我咪有禮物收l0rxdd
1216.1216.1216.1216.1216.1216.1216=)
my birthday^v^
記住送禮物呀^v^ |
| 發表時間:2009-11-01 11:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 36 | »
|