| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
| 好開心-v- |
分類: 未分類 |
好耐都冇試過咁開心-v-
今日PE本來我話玩捉依因架~"~
當然我話玩捉依因緊系好多人玩xdd
之後呢~"~好似Ms Tam話唔係幾好定點~"~
s0
我地玩糖痴豆~v~
起初有半班人玩到~"~
慢慢多d多d~"~有大半班呀^v^
跑呀跑-,-我都唔知做左幾次-,-
葉ling跑個陣隻眼睜大晒-.-
笑死我-.-
玩玩下-.-冇啦啦有人爆左句
我地好似自由的電子呀!
free electrons(IS教左冇耐xd)
笑到仆街-.-
有d平時唔多出聲既人~"~
痴埋黎個陣~"~好多計傾-,-
so good xdd
玩玩玩-_-
玩足2堂PE-_-(爽-,-)
宜家隻腳開始抽筋tim=v=
|
| 發表時間:2009-11-20 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| -_-cold |
分類: 未分類 |
寒冷天氣警告現正生效-,-
好lun凍呀-.-
琴日12度
今日10度orz- -
想凍死我咩-.-
今蕉番到去-.-勁似隻企鵝-.-
凍到郁唔到-.-
好lun凍呀- -凍死我啦/.\
如果宜家有杯熱既野飲+愛心3文治^v^
你話幾好-.-可惜冇-.-算-,.-
冬眠lu~~ |
| 發表時間:2009-11-18 05:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 13 日 星期五  |
| 去滾吧-_,- |
分類: 未分類 |
嘛,,今天PE考試的說嘛
什麼滾什麼滾(囧
於是,,我便很害怕地出去,,
要我滾?囧.去死吧.什麼滾也不懂(囧
要滾前滾翻(囧
於是,很優美地滾出去
啊.意料地成功了(囧
我也不知道幹(囧
可能是考試吧((撒小花~~
|
| 發表時間:2009-11-13 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 36 | »
|